[Byggtråd] Colnago Tecnos

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 77490
  • Start datum Start datum
Men hojen kommer bli fin med de där komponenterna, helt klart.
Den ramen du har är ju så in i bomben läcker!
En av de snyggaste ramar jag sett.

Senast ändrad:
Det är som min mamma alltid brukade säga:
”Min son, kom ihåg att det finns många olika vevlagerstandarder här i världen, men bara två olika sorters vevlager: vanliga lager och skrytlager. Akta dig för skrytlagren.”

Förlåt mamma.
IMG_1554.webp

Senast ändrad:
Byggd efter konstens alla regler. Kommer knappast att bli cyklad på i någon större utsträckning. 💜🖤🤍

Visa bilaga 848566Visa bilaga 848567Visa bilaga 848568Visa bilaga 848569Visa bilaga 848570Visa bilaga 848571
Du har nu två val. Antingen cyklar du på den tills den får nya repor, skavanker och något slits ut och går sönder. Eller så ser du projektet som avslutat och säljer den. Den och du får inte stagnera här. Då blir du till slut det du hatar.

Lite som när tibetanska munkar sitter och gör sandkonst. Det tar jättelång tid och blir otroligt vackert. Sandkorn för sandkorn så växer det sköra konstverket fram.

IMG_5020.webp

Och när det är klart så förstör dom konstverket.

IMG_5022.webp

Det är en övning i att förstå att ingenting är permanent. Det går inte att skydda det här vackra och fysiska från att med tiden gå under. Antingen i ett garage, i ett museum, eller ute på asfalten. Men den kommer också till slut att inte existera längre. Likaså du. Så ta till vara på det vackra medan du fortfarande har det.

Du har nu två val. Antingen cyklar du på den tills den får nya repor, skavanker och något slits ut och går sönder. Eller så ser du projektet som avslutat och säljer den. Den och du får inte stagnera här. Då blir du till slut det du hatar.

Lite som när tibetanska munkar sitter och gör sandkonst. Det tar jättelång tid och blir otroligt vackert. Sandkorn för sandkorn så växer det sköra konstverket fram.

Visa bilaga 848589

Och när det är klart så förstör dom konstverket.

Visa bilaga 848590

Det är en övning i att förstå att ingenting är permanent. Det går inte att skydda det här vackra och fysiska från att med tiden gå under. Antingen i ett garage, i ett museum, eller ute på asfalten. Men den kommer också till slut att inte existera längre. Likaså du. Så ta till vara på det vackra medan du fortfarande har det.
Eller också går man all in på mopedgubbe-stilen och inreder något slags museum på vinden eller något. Just for the hell of it.

Nej, jag kommer nog sälja till hugad spekulant.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp