Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag lyssnat igenom nya plattan några gånger och den kräver lite mer innan ett utlåtande. Men generellt tycker jag att Ben skrev bättre musik när han var fet, alkad och olycklig än nu när han är smal, nykter och springer ultramaror.
Fy satan vad bra!
Sist han var i Göteborg var det väl 1200:- eller så i inträde. Är det mer humant denna gången?Ska se honom i kväll vilket är en rätt stor kontrast till att ha sett Sunn i går. Starkt men inte plågsamt starkt. Men jag kände mig en aning mörbultad efteråt.
Det är på Liseberg så ja, det är mer humant prissatt.Sist han var i Göteborg var det väl 1200:- eller så i inträde. Är det mer humant denna gången?
Känns som en passande arenaDet är på Liseberg så ja, det är mer humant prissatt.
Fripp ser ut som en sträng rektor!En dryg månad kvar till BEAT på Filadelfia. King Crimsons 80-talslåtar kräver viss tillvänjning minst sagt, men jag tror att det kommer att bli kanon.
Metal-på-flygel är en svår genre. Som så ofta tycker jag det här blir lite av "pianist spelar arrangemang av metallåt" och inget fel i sig med det. Dock är det något i attityden som inte är så mkt metal. Vill man ha det mer som "metal framfört på piano" är av de jag hört den som jag tycker lyckas bäst denna ukrainska pianist.
Ja, skaplig kontrast mellan Belew och Fripp. Belew är klassens clown, och Fripp är den stränga rektorn.Fripp ser ut som en sträng rektor!