Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad är promillehalten?OM det går åt pipan så är det väl lika bra att somna...
Som Kalle Anka på julafton.Tror jag börjar gilla fotboll. Var väldigt lugnt i affären när jag var nere och handlade lite mat nyss.
Schweiz runt (damer och herrar), Slovenien runt, Belgien runt, Giro Next Gen, Katalonien runt (damer) och Route d'Occitanie pågår f.n.!Jävla skitsport det här.
När börjar Tour de France?
Ja, men med 2-1 tips för Sverige hade jag väntat mig 2-1 till Nedeländerna.Du har nog missat @Dan C s påverkan, han håller på Sverige och då går det såhär.
Kanske så tunisierna kände sig efter första matchen?Att vi förlorade mot Nederländerna är ju inte alls konstigt, de är bättre än oss på att sparka boll helt enkelt. Hade det blivit ett rimligt resultat som 1-2 eller 0-1 eller liknande så hade man inte varit så missnöjd. Men det här var ju en sådan utskåpning resultatmässigt att vi skämde ut oss inför hela världen. Det värsta av allt är de jävla norrmännen och deras hån. Fy fan!![]()
Glöm inte att hen har hojtat om spelare från ajk, dom utmärkte sig rejältJa, men med 2-1 tips för Sverige hade jag väntat mig 2-1 till Nedeländerna.
Hans voodoo-skills hade ju framstått som mkt mer imponerande om han tippat 5-1 till Sverige (såsom jag föreslog att han skulle göra) nu när de förlorade med precis de siffrorna.
Jag tyckte faktiskt lite synd om dem efter matchen. De förtjänade inte att förlora med så mycket som de gjorde, vi hade en enorm utdelning på vårt anfallsspel.Kanske så tunisierna kände sig efter första matchen?
Tyskland inledde väl med 7-1. Lex Sverige säger att det blir förlust med 7-1 idag.Friskt av Elfenbenskusten som leder mot die Mannschaft med 1-0 i halvtid. Nu blev jag på lite bättre humör!
Kanske där hans förbannelse vilar. När han börjar tjata om gnagare ett par timmar innan match.Glöm inte att hen har hojtat om spelare från ajk, dom utmärkte sig rejält![]()
Jaha, inte ens den glädjen fick man behålla.Friskt av Elfenbenskusten som leder mot die Mannschaft med 1-0 i halvtid. Nu blev jag på lite bättre humör!
Att vi förlorade mot Nederländerna är ju inte alls konstigt, de är bättre än oss på att sparka boll helt enkelt. Hade det blivit ett rimligt resultat som 1-2 eller 0-1 eller liknande så hade man inte varit så missnöjd. Men det här var ju en sådan utskåpning resultatmässigt att vi skämde ut oss inför hela världen. Det värsta av allt är de jävla norrmännen och deras hån. Fy fan!![]()