Sambal Oelek
Aktiv medlem
Random cykelbild
Från Custom bike show nyligen 
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fattas bara puttersmällare så att man får det där chopper-ljudet också.
Den med blå fälgar där verkar ha fyra kort i framhjulet. Måste vara bra muller i den bågenFattas bara puttersmällare så att man får det där chopper-ljudet också.![]()
Info om bilden:
Jag känner doften ändå hit.Från Liljevalchs vårsalong.
BMX utan överrör?
Igen minns en fegis?BMX utan överrör?![]()
Buskvallen
Aha, tyckte det var likt släpen i Ramundberget.Buskvallen
Övre är snyggast, synd bara att dom i Sverige etablerade drivlinorna alla är i svart. På min Velo Orange har jag SUN (med friktionsspakar på ramen).
Nu har vi färgbilder.Visa bilaga 840457Tätklungan delar cigg. Tour de France 1920 var som idag. Fast annorlunda.
Fasiken måste komma ihåg att ta med röka till randoloppen. Lakritspipor är nog det enda som funkar, finns chokladcigg kvar?Visa bilaga 840457Tätklungan delar cigg. Tour de France 1920 var som idag. Fast annorlunda.
Där har jag supit bort ”dag 2” (under dag 1 kvällen) på en konferensPå Telemark Tours (2 dagars) så rökte och ölade ett stort gäng danskar utanför skolan i Rjukan, nattklubbstämning![]()
Körde förresten Ronde van Retard i Gbg för 10+ år sedan och då fick man en slunga, har den kvar nånstans, med en liten flaska sprit, en cigg och en tändsticka med plån….. plus nått att äta. Jävligt fyndigt!Fasiken måste komma ihåg att ta med röka till randoloppen. Lakritspipor är nog det enda som funkar, finns chokladcigg kvar?