Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du traer det alltså?Jag tror han rullar vidare.
Bra att de två norrmännen inte træte när de sågs igen.Det blir bra traening
Och bra spaenning!Det blir bra traening
Det vore traeligtBra att de två norrmännen inte træte när de sågs igen.
Jag tycker att den här etappen har varit fantastisk. Visst att Pogi fullkomligt lagt beslag på förstaplatsen men resten är riktigt kul och spännande.Det måste ju vara någon typ av sjukligt självskadandebeteende att fortsätta titta på TdF och bli lika besviken varje gång som det blir totalpunka på spänningen...
Nä, nu blir det för laengsökt i ordvitsarna! Fick kylspraej nu dockTraen 15 min efter. Man kan ju tro han varit maegsjuk.
Han hade ont i aexeln.Traen 15 min efter. Man kan ju tro han varit maegsjuk.
Gaebaepaentin och folköl made me do itNä, nu blir det för laengsökt i ordvitsarna! Fick kylspraej nu dock
Det är också tråkigt att han håller igen till sista biten hela tiden och först då visar vad han faktiskt går för. Förstår varför men hade varit roligare om han var TOTALT överlägsen och låg så långt framför alla andra hela vägen men han åker ju snålskjuts på alla andra som tar ut sig till max. Hade vi fått se han faktiskt ta i hela etapperna hade det iallafall känts bättre när han vinner.
Men det borde vara mer.Prispengarna från kaptenerna brukar delas med laget och supportpersonalen.
Nädå, det är ju kamp om andraplatsen.Jaha det var den touren. Dags att fokusera på nästa år.
Hade inte varit så svårt att hålla upp huvudet tills han iallafall rullat över mållinjen. Detta tyder på svag mentalitet. Han har redan förlorat i huvudet. Blir svårt att komma tillbaka med losermentalitet.Vingegaard kämpade väl hela vägen.
Tour de France prize moneyMen det borde vara mer.
Hade inte varit så svårt att hålla upp huvudet tills han iallafall rullat över mållinjen. Detta tyder på svag mentalitet. Han har redan förlorat i huvudet. Blir svårt att komma tillbaka med losermentalitet.
Ja, vilken jävla loser han är. Knappt vunnit nåt.Hade inte varit så svårt att hålla upp huvudet tills han iallafall rullat över mållinjen. Detta tyder på svag mentalitet. Han har redan förlorat i huvudet. Blir svårt att komma tillbaka med losermentalitet.
Det sa jag inte. Jag sa att det tyder på att han har en losermentalitet. Inte att han är en loser. Stor skillnad. Man kan vara tvåa i Tour de France och ändå känna sig sämre än alla andra. Det är farligt om han nu ska kunna utmana någon som är så brutalt bra som Pogacar.Ja, vilken jävla loser han är. Knappt vunnit nåt.
Men han har ju losermentalitet enligt dig?”The fight is not over”
We’re back baby! Min gubbe Jonas![]()
Han kanske var lite trött..och lite besviken…och tråkig…och…alldeles underbar.Blir fan förbannad när Vingegaard så tydligt slår av flera meter ifrån mållinjen och på det HÄNGER NER HUVUDET helt uppgivet. Nu är han inte min gubbe längre.
Han förlorade nästan 3 minuter på den här etappen, så den sekunden han hade vunnit på att trampa hela vägen till mållinjen spelar ingen roll. Jag tycker han kämpade på starkt mot de som jagade efter honom. Pogacar verkar vara ännu starkare än förra året.Blir fan förbannad när Vingegaard så tydligt slår av flera meter ifrån mållinjen och på det HÄNGER NER HUVUDET helt uppgivet. Nu är han inte min gubbe längre.
Han var nog inte din gubbe från första början om det ska få dig att leta efter någon annan att hålla på.Blir fan förbannad när Vingegaard så tydligt slår av flera meter ifrån mållinjen och på det HÄNGER NER HUVUDET helt uppgivet. Nu är han inte min gubbe längre.