Den stora tråden om 32-tummare
Hall of fame med 29” i storlek xs, 26” i storlek xl och nu 32” i storlek m ;)Tjena!
Å herre jävlar. Fula cyklar tråden kommer bli lååång
Scott och cube kommer strax. Mer då? Pratar xc
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hall of fame med 29” i storlek xs, 26” i storlek xl och nu 32” i storlek m ;)Tjena!
Å herre jävlar. Fula cyklar tråden kommer bli lååång
Lite roligt att J Heine kände sig tvungen att försöka förtydliga sig i kommentarsfältet senare, och det svar som den här Karrasch då skrev.
Cyniker förtjänar 30.5, redan nästa år.Om 7 år sitter vi och diskuterar 36 tummare istället ..
Nu krävs det bara en första backflip på 32:a, corkscrew tuck no hander, 360 barspin och en del bilder med glada bikepackers. Många positiva reviews. Till slut glömmer man att dem är irriterande för att det blir en till paralella nya normala.MTB: it is the first World Championship won with a bike equipped with 32-inch wheels. Seewald achieved this on the KTM dual suspension prototype that we had already seen in competition.
Jag var skeptiskt till 32” i DH tills typ förra onsdag när jag kom ihåg att ett par grabbar kör ju med 29” med 100mm riser styren och high cockpit är ju hetare hos nördar än soppåse klänningar för 1mille på Milano fashion showNästa års segrare på långloppscupen kommer köra 32"a (min ponduspostulering)
Kanske inte. Men däremot cykelvasan. Sen året därpå långloppscuppen.Nästa års segrare på långloppscupen kommer köra 32"a (min ponduspostulering)
Vrid hjulet 180gr innan du fäster den. Hjulbasen minskar med typ 8cm. Dem flesta Pole/ Nicolai ägare har gjort det så, då hojjen stack ut mer än sidospeglarGlöm inte köpa aktier i Thule nu när alla behöver byta till större cykelhållare.
Ja får knappt plats med 29 tumaren i bagaget.Glöm inte köpa aktier i Thule nu när alla behöver byta till större cykelhållare.