Senaste innehållet av simson

  1. S

    Barncykling

    Stora killen är sjuk å lillgrabben ville ut trampa nu på eftermiddagen (efter att vi kom hem från stugan) så vi tog ett motvindstramp ner till Tumba (nästan ) vi vände innan sista långa backen innan Coop å Willys. Han kämpade å gnällde lite när man är liten å nätt så är vinden jobbig även om han...
  2. S

    Cykelbanornas hall of shame

    Kanske nån del av hajtänderna som sticker upp🤪!?
  3. S

    [OT] Visa dina husdjur

    ”Hus”djur som jag och mina barn tror att de håller på att tillverka fler!?
  4. S

    [Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.

    Har flera Shimano deore 170 mm partier , har inte raceface nån annan konstigt mått på den ena sidan ….
  5. S

    Snygga Hojar!!

    Laget one aero titanium , hyperdyr men skitsnygg från en som (nästan) bara kollar in mtbs 😜
  6. S

    Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9

    Varmt , skönt och det hade slutat regna när jag rullade i morse, skeppsbron avspärrad vid slottet men kajen var öppen så det var bara att rulla nerför trapporna å fortsätta längs kajen, fs for the win 😜
  7. S

    Vad ska jag ha i det här hålet?

    Bilden på hen cirkulerade runt här förr , så nu vet du😜
  8. S

    Hur mycket snabbare snittfart vid viktnedgång?

    Magnus Bäckstedt vägde väl in på 90-95kg å han var väl en ”hyfsat ” duktig cyklist så det hänger inte bara på vikten .
  9. S

    Visa dina laster...

    Man kan göra så men det är inte rätt 😜
  10. S

    Cykelbanornas hall of shame

    Så var det men man hade staket på båda sidor och slapp dela plats med bilarna…
  11. S

    Slutet på cykelboomen (¡Ragnarok ha llegado!)

    Har handlat därifrån en del på sistone det har gått bra. , snabb leverans trots det minst dyra transportalternativet.
  12. S

    Barncykling

    Idag vankades det cykling vid Hagakullen som pappa cyklade till men boysen fuskade med att ta pendeltåget till Solna 😕 Grabbarna cyklade ner till vattnet för att bada å jag trampade hemåt i motvinden , kommer hem och upptäckte att jag inte hade nycklarna med mig🤪 , vad göra då eftersom övrig...
Tillbaka
Topp