Sådär ja grymt rolig dag tyvärr rätt blött = halt å det finns ju viss endel spång :)
Men jag slänger väl upp lite random bilder
Olika folk på parkeringsplatsen själv var jag sen...
Finbesök från Agressor :) Kul att träffas igen
Så drog vi iväg på Bergslagsleden å just denna bit är grymt rolig när det är torrt för det är massa spång & rötter. Så idag gick det långsamt å brett. Där det låg löv så spängerna är det mindre halt...
Stopp ett
Sen vet jag inte hur många som komm över men många testade det är bra det
Var lite olika approach på trädet
Linnea litade inte på mina råd om att man skulle hålla sig på spängerna å speciellt inte just där för jag visste att det är djup där.
Så uppsamilng alla hela dock några blöta fötter
Vissa behöver inte vara bekymrade över att åka emellan :)
Sen var det grymt roligt att det kom så mycket olika människor dock lite förvånad att så många cross country cyklister väljer att gå upp för backar..Å det blir mera LOVAR ;)
Så första lilla utförssnutten. Kolla va glad man blir men jag körde i T shirt fattar inte hur frusna alla är. Lika varmt som i somras ju
Sen körde vi mera spång denna låg under vatten å nu hade solen kommit fram så skönt å fint.
Kolla snygga lagningen på framdäcket :)
Sen hade vi första haveriet en sadelstolpe som gick av :(
Vi fick ur den med tång så sen blev det en lowrider resten av resan
Tydligen så hjälpte detta inte mot att flyga övet styret i slowmotion, men allt gick bra :)
Säkrast att gå över bron :)
Sen var det det där med att gå uppför..Jaja jag kan ha gått lite med..Observera vilket fint glädjetäcken Agressor visar
Lite surhål å spång :)
Sen var det Snickers dax å sol lapning sååå skönt
Å så köra på Björk måste man ju göra eller 2 av oss måste