[Artikel] Tävla om XXX Mountain/Road från Bontrager

Aron

Inventarie
Asset_243449.jpg

Nu har du möjlighet att vinna Bontragers exklusivaste sko. Den heter XXX och finns både för MTB och landsväg.

Läs hela artikeln: http://happyride.se/?p=23413

Vi har haft extremt många deltagare i denna tävling, men bara en kan vinna...

... och vinnaren är....

...wikberg68! Ett stort grattis till de nya skorna. Blir det road eller mtb månne?

Senast ändrad:
Vinstskatten borde landa på ca 1200kr? Tacka fan för att jag är krengkt, en sån "vinst" kan tvinga vem som helst till fattigstugan!

Kan ju passa bra till den där startplatsen i halvvättern som jag vann på cykelmässan. :)

lundatok sa:
Jag är inte kränkt, men de ser ganska släta ut undertill för att vara mountainbike-skor?

Tokfrans - har du sniffat för länge på surdegen?
Den heter XXX och finns både för MTB och landsväg
Det är väl såklart landsvägspuppan på bild, och btw så hoppas jag att jag vinner eftersom Bontrager skor sitter som gjutna på mina fötter.

zinkpasta sa:
Vinstskatten borde landa på ca 1200kr? Tacka fan för att jag är krengkt, en sån "vinst" kan tvinga vem som helst till fattigstugan!

Inte så stor chans att det skulle bli något skatteverket ser som skattbart då det vore för enkelt att argumentera att det är frågan om ett lotteri utan någon pengavinst. De skriver bara så för att gardera sig för ifall skatteverket får nys om det och ser rimliga skäl till att vinstskatt borde betalas.

Vi har haft extremt många deltagare men bara en kan vinna, och det är ingen mindre än Happymedlemmen wikberg68! Ett stort grattis till dig.

Tillbaka
Topp