[Artikel] Första titt - Canyon Endurace CF SLX disc
Canyon har presenterat sin första landsvägscykel med skivbromsar.
Läs hela artikeln: http://happyride.se/?p=24785
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
KJS sa:Kanske skulle nämna något i artikeln om risken köparen gör med långa leveranstider ovh bedrövlig garantihantering.
Det är ju faktiskt väldigt intressant för köparen.
Lulle sa:Kränkt?
Hah, jag som gått i tankar på en Aeroad och irriterat mig på att styret inte är kompakt. Längd på stammen och styrbredd kan man i alla fall välja.ohellstrom sa:Är ingen större tillhängare av integrerade styrstam/styr-lösningar, speciellt med tanke på att de flesta cyklar brukar leveraras från fabrik med ganska kort styrstam och kompaktstyre...
Henrik_E sa:Hah, jag som gått i tankar på en Aeroad och irriterat mig på att styret inte är kompakt. Längd på stammen och styrbredd kan man i alla fall välja.ohellstrom sa:Är ingen större tillhängare av integrerade styrstam/styr-lösningar, speciellt med tanke på att de flesta cyklar brukar leveraras från fabrik med ganska kort styrstam och kompaktstyre...
KJS sa:Lulle sa:Kränkt?
Räknas man som kränkt när man lämnar feedback på en artikel som inte lyfter upp problemen ett företag som bevisligen har stora problem att hantera kunder?
Det blir ju så tydligt en "köpt" artikel.
castrello sa:Den var riktigt fin!
Tyvärr är den absurt kort så jag får nog vänta på en Ultimate Disc i stället. Om inte Giant släpper en TCR disc...
+1castrello sa:Tyvärr är den absurt kort så jag får nog vänta på en Ultimate Disc i stället.
Jag har dåliga erfarenheter av komfort och "styrgeometri" hos Giant TCR,Om inte Giant släpper en TCR disc.