vatternbikegames
Ny medlem
[Kalender] Vättern Bike Games
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vatternbikegames sa:Hej Jimel!
Slopestyle-SM går av stapeln lördagen den 7 oktober. Kval 10.30 och final 15.00!
LHelge sa:Lagtävlingen var riktigt skoj! Cyklingen var väl sådär, jag hade föredragit lite mer tekniskt, men allt runt omkring var riktigt bra. Logistiken fungerade kanon, aldrig trångt att komma om eller växla cyklist. Inte heller några problem att fördriva dödtiden som blev när 4 st ville cykla. Det gick titta på trial/slopestyle, fika/äta snacka med andra cyklister eller prova cyklar från de lokala cykelhandlarna.
Jag fick ihop 11 varv tillslut.
Kommer nog vara med nästa år igen.
Jimel sa:Jag gick förbi lagtävlingen och det verkade vara skön stämning, blev sugen att köra själv så får försöka hitta några lagkompisar tills nästa år.
Sov på samma hotell som Bingo Rimer och under frukosten så satt han och googlade cyklar medans hans barn röjde runt, han märkte själv ingenting, kände igen mig ganska bra och frugan bara skrattade :D
gerrardsdobbar sa:LHelge sa:Lagtävlingen var riktigt skoj! Cyklingen var väl sådär, jag hade föredragit lite mer tekniskt, men allt runt omkring var riktigt bra. Logistiken fungerade kanon, aldrig trångt att komma om eller växla cyklist. Inte heller några problem att fördriva dödtiden som blev när 4 st ville cykla. Det gick titta på trial/slopestyle, fika/äta snacka med andra cyklister eller prova cyklar från de lokala cykelhandlarna.
Jag fick ihop 11 varv tillslut.
Kommer nog vara med nästa år igen.
Kanske är en bra idé att det inte är för tekniskt på en kort varvbana. :) Det var tillräckligt mycket köbildning på exempelvis MTB-Vätterns enda tekniska parti i år.
Eapea sa:Jimel sa:Jag gick förbi lagtävlingen och det verkade vara skön stämning, blev sugen att köra själv så får försöka hitta några lagkompisar tills nästa år.
Sov på samma hotell som Bingo Rimer och under frukosten så satt han och googlade cyklar medans hans barn röjde runt, han märkte själv ingenting, kände igen mig ganska bra och frugan bara skrattade :D
hehehe då sa vi nog hej till varandra. Jag var i samma gäng som Bingo och bodde på samma hotell. Var med och drog i Team Mustasch under lördagen.
Tyckte det var en riktigt trevlig helg. Fantastiskt roligt arrangemang och hoppas verkligen det fortsätter, vi vill tillbaka!
/Eric (Abloc/Team Mustasch)
Eapea sa:Jimel sa:Jag gick förbi lagtävlingen och det verkade vara skön stämning, blev sugen att köra själv så får försöka hitta några lagkompisar tills nästa år.
hehehe då sa vi nog hej till varandra. Jag var i samma gäng som Bingo och bodde på samma hotell. Var med och drog i Team Mustasch under lördagen.
Tyckte det var en riktigt trevlig helg. Fantastiskt roligt arrangemang och hoppas verkligen det fortsätter, vi vill tillbaka!
/Eric (Abloc/Team Mustasch)