Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1.H. sa:Jag säger Makten, tycker han borde ha vunnit, eftersom reglerna var lite luddiga. Han har på bästa sätt beskrivit ett helt år och visar med fantastiskt fina bilder en berättelse om Hellas genom årstiderna. Från den kalla vinternatten via sommarens varma färger över i höstens blöta mörker. En bildserie som tillsammans blir större än var bild för sig.
Men nu fanns det bara en bild kvar, så då blir det den. Makten - Harling alltså.
Crossmax sa:+1.H. sa:Jag säger Makten, tycker han borde ha vunnit, eftersom reglerna var lite luddiga. Han har på bästa sätt beskrivit ett helt år och visar med fantastiskt fina bilder en berättelse om Hellas genom årstiderna. Från den kalla vinternatten via sommarens varma färger över i höstens blöta mörker. En bildserie som tillsammans blir större än var bild för sig.
Men nu fanns det bara en bild kvar, så då blir det den. Makten - Harling alltså.
Makten.
H. sa:Jag säger Makten, tycker han borde ha vunnit, eftersom reglerna var lite luddiga. Han har på bästa sätt beskrivit ett helt år och visar med fantastiskt fina bilder en berättelse om Hellas genom årstiderna. Från den kalla vinternatten via sommarens varma färger över i höstens blöta mörker. En bildserie som tillsammans blir större än var bild för sig.
Aron sa:Rösterna är räknade. Grattis till Makten! Hjälmen är din.