[Kalender] Randonnée 200KM Barkarby - Tour de Ötzi

Bra kämpat grabbar. Imponerande med tanke på vädret.
Jag hade anmält mig och ville gärna köra med er men fick tyvärr förhinder. Ses definitivt på nästa Ötzi men också på flera breveter innan dess.

Vill bara meddela att sex av sju startande tog sig hela varvet runt i kylan. En ensam hjälte klockade mycket riktigt in strax efter kl 21 på lilla Barkarby. Starkt kört av alla !

Om man någon gång får feeling och blir sugen är det då bara att haka på eller måste man vara medlem i något ?
Förutsätter att man inte måste cykla till starten också .

M

Manurhin2 sa:
Om man någon gång får feeling och blir sugen är det då bara att haka på eller måste man vara medlem i något ?

M

Inte bara att hänga på, du måste anmäla dig senast ett par dagar innan start och pröjsa en hundring.

Peth sa:
Manurhin2 sa:

M

Inte bara att hänga på, du måste anmäla dig senast ett par dagar innan start och pröjsa en hundring.

Jojo , så mkt har jag fattat men skrev , som vanligt , lite otydligt .
Och att man helst ska ha kortbyxor och heta Tony
Och att mhenry drar hela tiden
Och att man ska dricka öl åsså

Struntar i att bli medlem i nån randoneeförening mao .

Nja, mhenry drar tills man är mör och släpper. Sen får man dra själv, hitta något annat lok eller lägga sig i diket, gråta en skvätt och förbanna sin hybris. ;-)

Manurhin2 sa:
Peth sa:
Manurhin2 sa:

M

Jojo , så mkt har jag fattat men skrev , som vanligt , lite otydligt .
Och att man helst ska ha kortbyxor och heta Tony
Och att mhenry drar hela tiden
Och att man ska dricka öl åsså

Struntar i att bli medlem i nån randoneeförening mao .

Det hela är mycket enkelt. Tills man cyklar. :)
Jag är inte med i klubb. Det finns inga såna krav. Inte licensbehov heller. Roligast har det varit när man gjort lite nytta för andra, men att inte palla tempot själv, det har sin charm det med. Prova!

Tillbaka
Topp