onegear
Aktiv medlem
[Kalender] Lingmans öppna singlespeed tävling
Skogsűber=epatraktor=betalning i öl och ciggpaket...Über...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skogsűber=epatraktor=betalning i öl och ciggpaket...Über...
Så du bangar för att slippa åka EPA-traktor i 2 mil?No show.
Siktar på SSSM20 i Arvika 2021.
Hmm, undrar om det inte finns fler Epor i Arvika?Så du bangar för att slippa åka EPA-traktor i 2 mil?
Tveksamt... Helt sjukt med epor och mopedbilar i Järbo. Faktiskt så pass att det blivit ett trafikproblem.Hmm, undrar om det inte finns fler Epor i Arvika?
Funderar på att sova i bilen,
Satsade du på ett varv räcker?Jag var iaf först i mål!?
Svängde tydligen fel nånstans och körde bara ett halvt varv ?Satsade du på ett varv räcker?
Någon måste ju hålla koll på ölen. Var det knepig cykling? Grusväg, döds eller mittemellan?Svängde tydligen fel nånstans och körde bara ett halvt varv ?
Svängde tydligen fel nånstans och körde bara ett halvt varv ?
Ja, man undrar nästan om ölen var dålig så alla ligger magsjuka eftersom det knappt skrivs nåt här i tråden...Ölas det nu? Dåligt med referat, tabeller och bilder.
Jag tror dock inte att jomper släpar med sig öl från hemmabryggeriet utan att veta att den är premium.Ja, man undrar nästan om ölen var dålig så alla ligger magsjuka eftersom det knappt skrivs nåt här i tråden...
Håller med. Det är skillnad på eldsjälars fixande och stora arrangemang. För vissa typer av människor är en dag i skogen med likasinnade bra mycket mer värt än en Cykelvasa.Låter fantastiskt! Jag kan säga av erfarenhet att när något inte blir en sociala medierhändelse så är det oftast ett tecken på att det var väldigt trevligt på plats. Bra jobbat alla som var där!