[Kalender] Lingmans öppna singlespeed tävling
Det hade hunnit bli första advent innan jag hade varit tillbaka alltså. ?Banan var sjukt jobbig faktiskt. Strava tyckte den var jobbigare än att springa 12k för mig. 16k och 312hm!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det hade hunnit bli första advent innan jag hade varit tillbaka alltså. ?Banan var sjukt jobbig faktiskt. Strava tyckte den var jobbigare än att springa 12k för mig. 16k och 312hm!
Gaaah! Huvudet är tungt idag... Men det var en fantastisk dag med kul cykling och skönt häng. Vi glömde tillåmä prisutdelning men snabbast runt hela banan var Dr D. God 2a carl-pedal och 3a kan ha varit jag tror jag... Paco "körde fel" och var först i mål. Fredrik 168 tappade kedjan några gånger för mycket så han klev av kort efter start. Jomper hade med sig smaklig öl hit och fick med sig multispray hem. Tyvärr fotade jag allt för lite men en bild på carl-pedal som använde sin dirthoj som ölkärra och två bilder från startområdet fick jag iaf. Ni som tog några bilder får gärna lägga upp dom. Tack alla ni som var med.
Ja men det verkar inte bättre ? Grattis!Innebär det här att jag fick DFL utan att ens försöka? :)
Kan informera om att det inte gick lika bra att frakta två ölkartonger på cykeln i regnet... Eller hur Jomper?
Tack! Äntligen känns det som att jag åstadkommit något med mitt livJa men det verkar inte bättre ? Grattis!