WAKIdesigns
Aktiv medlem
[Artikel] Kisa MTB park - Sveriges nyaste bikepark
Platåhoppen i kisa är ju tillräckligt stora för att skrämma bort alla nybörjare ändå, kör själv alla hopp i JBP men i Kisa tas man ner på jorden igen.
Åker man till Hafjell hänger det rätt många Jontar på övre Rollercoaster och det finns en del bestämda och dedikerade Jontar som tar sig över diket att rulla nedre RC. Har själv behövt vänta 1t + tills en stackars rental skalbagge blir hämtad av en fyrhjuling efter han har gett sig på första hoppet efter bro på övre RC… hans kompis har stött bakom hoppet … att förhindra andra från att köra på honom… yeah… så även om du gör stora tables med branta kickar… ska de ge sig på dem. 2m gapp och de blir skrämda.
Jag var också en Jonte som de flesta va oss var, och har gjort en massa dumheter som jag önskar har inte gjort. Saknade någon som skulle ta mig åt aidan och sa: Du - lär dig att hoppa doubles på en pumptrack innan du ger sig på rollercoaster i Hafjell. Lär dig kanske hoppa på dirt hopp med… köp en dirt hoj istället för den senaste uppgraderingskit till din din 10k gaffel
Senast ändrad: