[Artikel] Happyrides bilder från Vätternrundan 2024

Redaktionen

Medlem
2_HAP0875-2000x1331.jpeg

Har du fastnat på bild under Vätternrundan 2024? Här är vårt stora galleri med bilder från Vätternrundan.

Läs hela artikeln:

Bilderna kommer att laddas upp eftersom, nu har det varit några timmar utan att vår fotograf har hunnit ladda upp. Galleriet blir synligt igen när fler bilder dyker upp.

Senast ändrad:
Hur stor förskjutning i tid? Har tittat efter mig och min kompis mellan ca 07.00-07.35 två gånger. Enligt min klocka var vi där ca 07.11 men tiden i Karlsborg 07.09 och två km åker inte vi så snabbt, därför tog jag till med lite extra tid. Eller kan det vara så att inte alla kom med? Vi åkte inte i en grupp så vi borde vara enkla att se.

Jag skulle säga att tidsstämplarna på bilderna är exakta. Min grupp fastnade på bilder fyra minuter efter Karlsborgsregistreringen.

Tror tidsstämpligen är väldigt exakt, eventuellt en olycklig avrundning från utstämplingen i Karlsborg, såg dock inte antennerna så vågar inte svara på hur långt bort de var. Cykeldator sa 12:08 avfärd från Depå, Utstämpling säger 12:08, Foto ca 12:10:40.

GPS-datan säger att det tog lite mindre än 3 min att ta sig förbi fotografen så 2 min 40 s känns inte orimligt till fotot.

Jag har kollat lite och det verkar som det fattas eller inte togs några kort mellan 14.30 och 15.30. Är ett glapp mellan 15.30 och 16.10 också. Är det inga kort tagna däremellan?

Jag har kollat lite och det verkar som det fattas eller inte togs några kort mellan 14.30 och 15.30. Är ett glapp mellan 15.30 och 16.10 också. Är det inga kort tagna däremellan?
Väldigt skralt där, vet att jag passerade strax efter 14:20 på min morfars gamla DBS och önskar sååå att det togs ett kort. Hoppas att de bara inte hunnit lägga ut.

Är alla bilder uppladdade nu? Har utländska bekanta som passerade någon gång mellan 12:49:55 och 12:55:08 och de ungefär fem minutrarna finns inte.

Vi hade en fotograf på plats och han plåtade ganska länge. Några pauser blev det nog tyvärr. Vi kollar på vilka möjligheter det finns att hitta finansiering för två plåtisar.
Kalle
Fullt förståeligt om det bara var en enda fotograf under alla de timmarna. Har fått väldigt fina gratisfoton från VR2023 och CV2022 som jag ändå får tacka för, även om det inte blev så detta året. Är man väldigt angelägen om att bli plåtad får man kanske vara redo att lägga ut på betalfotograferna utmed banan.

Hej på er!
Uppenbarligen så har ngt hänt mellan 14:30-15:30! Jag ska dubbelkolla minneskorten då jag inte tog några längre pauser. Mat, toa och dylikt försökte jag hantera vid broöppningar så ngt har gått snett i uppladdningen uppenbarligen.
Återkommer senare ikväll när jag kollat korten!

Fullt förståeligt om det bara var en enda fotograf under alla de timmarna. Har fått väldigt fina gratisfoton från VR2023 och CV2022 som jag ändå får tacka för, även om det inte blev så detta året. Är man väldigt angelägen om att bli plåtad får man kanske vara redo att lägga ut på betalfotograferna utmed banan.
Kul och tur att jag fångade dig de åren iaf!

Väldigt skralt där, vet att jag passerade strax efter 14:20 på min morfars gamla DBS och önskar sååå att det togs ett kort. Hoppas att de bara inte hunnit lägga ut.
Hmmm...jag är ganska säker på att jag plåtade dig då... Ska som jag skrev dubbelkolla minneskorten och se om ngt har hänt eller om jag missat lägga upp något!

Hej, efter bilden med tidsstämpel 2024-06-15 06:16:35 så har större block med bilder med cyklister som, när man kollar passagetiderna vid Karlsborg, passerar 14:55 och framåt och inte vid de tidpunkter som tidstaggen anger.
Tidigare så var det ca 15 minuter som det saknades bilder helt och hållet efter 06:15 men det hålet har tydligen fyllts med bilder från fel passagetidpunkter.
Min fråga är: var finns bilderna mellan 06:15 och 06:30, typ?

Det varit strul med uppladdningen av bilder från fotografen. Nu har vi lagt ut ytterligare 1800 bilder så förhoppningvis hitter ni som saknat bilder er nu.

Tillbaka
Topp