GoranS
Aktiv medlem
[Kalender] Tour de Ötzi
Som ultravekling avstår jag från att häckla andra och lyfter istället på hatten för Sven.Veklingar!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Som ultravekling avstår jag från att häckla andra och lyfter istället på hatten för Sven.Veklingar!
Fel. Rätt ska ju vara:Sven: 1
Resten av Sörmland/Upplands randoelit: 0
+1Veklingar!
Förvisso, men man får nog ändå ha lite överseende med att folk inte reser långa sträckor för att köra en 20-milare. För egen del är det dock bara vekligheten som ställer till det.Fel. Rätt ska ju vara:
Sven 1 - Randonneurs Sverige 0
Mähh, vi hade ju cyklat om inte om varitFörvisso, men man får nog ändå ha lite överseende med att folk inte reser långa sträckor för att köra en 20-milare. För egen del är det dock bara vekligheten som ställer till det.
Tala för dig själv!Mähh, vi hade ju cyklat om inte om varit![]()
Djäklar kolla där ! Du ger dig ut å pedlar i snön ?! Hur är de ? Jag har för mycket oflyt för å ens fundera på vinterpedlande .Strängnäs. Dags att fylla på lite förbräningsbara kalorier.
Visa bilaga 747074
Strängnäs. Dags att fylla på lite förbräningsbara kalorier.
Visa bilaga 747074
Ingen Jäger innan Bålsta, det är sen gammalt.Säljer dom Jäger på OK ??
@GurraG kan du rycka ut?Ingen Jäger innan Bålsta, det är sen gammalt.
Kämpa!Bålsta. Ingen Jäger
Strängnäs-Enköping var ovanligt lång i dag. Låg och pendlade mellan 10 och 15 Km/h
Visa bilaga 747150
Är det någon som skrivit något som indikerar det i tråden?Får man inte cykla på 55:an längre?
Det postades ju grusvägar som alternativ.Är det någon som skrivit något som indikerar det i tråden?
Det var bara som ett alternativ om man inte ville cykla på 55:an.Det postades ju grusvägar som alternativ.
Minns en Ötzi där vi körde brett på 55:an. Vi hade 20 m/s ostlig.Det var bara som ett alternativ om man inte ville cykla på 55:an.
Jag tolkade snarare snacket om mutor som att grusvägsalternativet inte är helt kosher men möjligen kan accepteras om man har grava aversioner mot 55:an. Men det är förstås enklast om @NotReallyGunde klargör avsikten.Det postades ju grusvägar som alternativ.
Ska jag skämmas ännu mer nu?Jag skäms som en hund.
Har i år inte ens vinterkittat stålkorset.
Nää det hade jag inte accepterat. Men vi får väl kika på en alternativ makadamrunda för asfaltsallergiker.Jag tolkade snarare snacket om mutor som att grusvägsalternativet inte är helt kosher men möjligen kan accepteras om man har grava aversioner mot 55:an. Men det är förstås enklast om @NotReallyGunde klargör avsikten.