[Artikel] Ny kung av Bergslagen! Axel Lindh petar ner Lachlan Morton

Redaktionen

Medlem
1000003742-1601x2000.jpg

Lachlan Mortons rekord stod sig inte länge! Att en världsstjärna var här och satte en tid var det som fick vår egna mtb stjärna Axel Lindh att få tummen ur och göra en insats som i helgen slog Lachlans tid och satte det nya rekordet på 14 timmar och 55 minuter! Vem är näste på tur att utmana rekordet på leden?

Läs hela artikeln:

Senast redigerad av en moderator:
Kul att det kommer en internationellt känd cyklist och sätter igång något bra. Blir sugen på att köra jag med, men det hade såklart tagit bra mycket längre. Axel hade 50 min stopptid. Där finns det en del att jobba med.

Varför kom förresten LM till Sverige? Finns ju bra mycket finare cykling närmare där han bor eller tävlar. Är det samarbetet med POC som drar hit honom emellanåt?

Kul att det kommer en internationellt känd cyklist och sätter igång något bra. Blir sugen på att köra jag med, men det hade såklart tagit bra mycket längre. Axel hade 50 min stopptid. Där finns det en del att jobba med.

Varför kom förresten LM till Sverige? Finns ju bra mycket finare cykling närmare där han bor eller tävlar. Är det samarbetet med POC som drar hit honom emellanåt?
Står i artikeln!

Tillbaka
Topp