[Artikel] Rekordstort intresse för begagnade cyklar!

Fördelen med att köpa begagnade cyklar. De flesta tillverkare har tagit för vana att spara in lite väl mycket på sina nya cyklar. Tittade på ett par cyklar och för att man ska ha samma spec som på en 2-3 år gammal cykel, då får man hosta upp med en rejäl hög pengar. De jag tittade på hade sämre bromsar, trigger, vevparti, kassett, kedja och hjul. Visst tappar man garantierna som enbart gäller första ägaren men ...

Jag har lagt in några nyheter på Köp & Sälj

Det är nu möjligt att ange ramstorlek i cm. Filter-funktionen söker bland både s/m/l och cm i samma sökning:
Visa bilaga 805065

Ange varans befintliga skick. Syns direkt under annonsens bild tillsammans med storlek och årsmodell.
Visa bilaga 805066

För att kontakta en annonsör behöver nu även köparen verifiera sitt konto med BankID. Direkt i en PM-konversation kan man nu se vilka personer som verifierat sitt konto genom den blåa ikonen.
Visa bilaga 805067

Det verkar inte som storlek kommer med om man sparar en sökning som bevakning?

+1

Eller att sökningen inte känner igen kommatecken. Om jag söker en stolpe i dimension 30,9 får jag noll träffar. Jag måste då söka på 30 och sålla bland allt bös.

Vore oerhört uppskattat om detta gick att lösa. Att kunna söka på en specifik dimension inkl kommatecken eller punkt skulle göra det så mycket lättare att hitta rätt bland komponenterna.

IMG_2958.webp

Jag upplever att kronologiska sorteringen inte riktigt funkar:

1765450580371.webp

Eller är det så att de översta 4 annonserna är "Boostade"?

Vore oerhört uppskattat om detta gick att lösa. Att kunna söka på en specifik dimension inkl kommatecken eller punkt skulle göra det så mycket lättare att hitta rätt bland komponenterna.

Visa bilaga 807452
Nu har jag ändrat så att det går att söka även på punkt och komma tecken. Bäst träffar får du om du söker på "25,4" för annars tolkas , som en separator för olika sökord så det söks på 25 och 4.

Tillbaka
Topp