[Artikel] Rösta om Sveriges bästa cykelområden

Vilken märklig tråd och metod för att rubricera "Sveriges bästa landsvägscykling 2025".
Känns mer som att det handlar om var flest happyiter haft det bra under sina cykelturer just 2025.
Och att tråden avser 2024, men är den som åtminstone jag klickade mig vidare till för 2025 års omröstning.

Vilken märklig tråd och metod för att rubricera "Sveriges bästa landsvägscykling 2025".
Känns mer som att det handlar om var flest happyiter haft det bra under sina cykelturer just 2025.
Och att tråden avser 2024, men är den som åtminstone jag klickade mig vidare till för 2025 års omröstning.
Detta är ju vad ni har röstat fram. Bästa område för landsvägscykling enligt happyrides användare. för 2025. Forumtråden är kvar från tidigare tråd.

Svensk cykling är så pass bra att landsvägslistans sammanlagda röster uppgår till 169,1%
Ja eller hur!!! Jag kikar vad som gick snett här. Det var siffrorna som google formuläret spottade ut. Men ordningen på listan stämmer. Vi utreder vad som kan gått snett, är eventuellt att man kan ange 3 val per kategori som ställer till totalprocenten

Som Uppsalabo skulle jag önska att de cyklister jag träffar på väg till och från jobbet hade samma trafikvett som de cyklister jag träffar på när jag är och cyklar i Gävle eller Västerås.

Tillbaka
Topp