Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
FunkarOk, andra helgen i september är öppen för mig med - Spontana hejarop o andra kommentarer på det förslaget?
Andra helgen i september funkar kalas för mig medOk, andra helgen i september är öppen för mig med - Spontana hejarop o andra kommentarer på det förslaget?
Låter som att man ska bygga ihop något med det man har i shoppen ;)Låter lovande - Då kör vi på detSka snickra ihop lite mer detaljer men reservera andra helgen i september för SSSM i skånska skogarna. Platsen blir sannolikt i Genarp med omnejd (i Lunds kommun).
Stiligt, jag är som vanligt utrustad med lättpackad cykel och eget körkort men ingen bil. Ha mig i åtanke som sällskap och medfinansiär av bensin om du vill.6,5 timmar att köra för mig, avvaktar slutgiltig anmälan lite men knappar in det i kalendern i alla fall!
Har ju fortfarande VM bilen i min ägo.... Kan bli Caddy söderut igen@onegear @Gärdsgårds hur åker ni?
Stiligt, jag är som vanligt utrustad med lättpackad cykel och eget körkort men ingen bil. Ha mig i åtanke som sällskap och medfinansiär av bensin om du vill.
Framför allt, så är det obligatoriskt att presentera årets vapen!!Sir Ed nu börjar det bli dags att starta upp en tråd om SSSM26
Resor boende och ledighet ska planeras, psykningarna och hets ska inledas.
GO!!!
För bara några år sen var det fritt fram att omboka och krångla en hel del. Men det är ju smidigt när man kan boka Good Morning hotel i Lund i god tidSir Ed nu börjar det bli dags att starta upp en tråd om SSSM26
Resor boende och ledighet ska planeras, psykningarna och hets ska inledas.
GO!!!
För bara några år sen var det fritt fram att omboka och krångla en hel del. Men det är ju smidigt när man kan boka Good Morning hotel i Lund i god tid![]()
hackebergaslott.se
Mitt mål är alltid att vara så nära Dag Finn som möjligt![]()
Slut på små skitstugor, nu ska vi riva kristallkronor och välta marmorstatyer istället. Dessutom måste fler än 16,7% av deltagarna cykla med ett brutet revben i ryggen (beräknat på 2018) så det sätts nya rekord i dekadensTjena!
SSSM och man diskuterar lyxboende? Man ska ju bo i små halvdassiga campingstugor med överraskande rallarfighter mitt i natten.