Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Barkarby 200 Out and about in the hoods
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den var riktigt bra nu, inga problem alls. Minns makadamet från förr, då klev jag av och ledde cykeln för att undvika hål i däcken (René Herse extra light).Det är en kortare grusträcka från Ekolsund till Krägga över en gammal banvall men inga problem med en racer.
Sträckan är numera del av en officiell cykelled mellan Enköping (Bredsand) och Bålsta (Ekillabadet) så den är lite uppgraderad.Den var riktigt bra nu, inga problem alls. Minns makadamet från förr, då klev jag av och ledde cykeln för att undvika hål i däcken (René Herse extra light).
Med redan en 200 gjord så siktar jag på 400 Täby nästa gång, den vore fin att ha inför PBP för val av starttid.
Så håll huvudet kallt ni som åker denna!
Jag såg skyltningen och tänker testa leden någon dag, bra grej även om jag nog hade velat haft den längre och nästan ända in i respektive stad.Sträckan är numera del av en officiell cykelled mellan Enköping (Bredsand) och Bålsta (Ekillabadet) så den är lite uppgraderad.
Ja förr undvek man den makadamsträckan nu kör jag den ganska ofta

I mål 16:57. Såklart laddar inte ebrevet då när jag vill slutstämpla. Omstart av mobilen hjälpte inte. Men men. Jag kan lova att mina ben känner att jag fullföljt rundan i alla fall.
Du var smart haha. Väldigt fin runda på mysiga lugna vägar. Verkligen myscykling. Men värmen kändes. Särskilt för mig som börjar må dåligt så fort termometern går över typ 20 grader. Fick lite regn på mig i Bro. Det var skönt.Bra kämpat i värmen. Jag nöjde mig med 10 mil idag, det räckte![]()