Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjockt pannben finns det ett gäng med som skriver i dessa forum.
Men det är bara att buga sig sig för din helhjärtade satsning. Respekt.
Du har slagit mig flerfaldigt redan vid anmälan till Solo-RAAM.
Men jag fattar inte, 16 VR, ok galet, men på den tiden dessutom?!?! Det blir ju som att cykla till - typ månen? Snabbt. Det är svårt att fatta hur det går till öht! :-)
Stort lycka till iaf!!!
Hej och tack för alla lyckönskningar.
Hela konceptet RAAM är ju helt galet egentligen. Det är också det som lockar mig. Utmaningen att tävla tvärs över kontinenten med alla dess skiftningar blir helt klart enorm. Men jag har siktet inställt på att klara maxtiden, placeringen i resultatlistan betyder inget för mig.
Jag kommer att ge allt för att klara målsättningen. Det enda som kan få mig att ge upp är sjukdom eller olycka.
Min filosofi är att det är bättre att prova nu än att ångra sig senare när jag är för gammal.
En liten sidonot att Ferenc Szönyi, den tokiga Ungraren som har vunnit några 20xIronman ställer upp på en stringbike. Som om RAAM i sig inte är tillräcklig utmaning.
gabbeon skrev:
-------------------------------------------------------
> Det här blir kul att följa, kör hårt Gunnar!
>
> En liten sidonot att Ferenc Szönyi, den tokiga
> Ungraren som har vunnit några 20xIronman ställer
> upp på en stringbike. Som om RAAM i sig inte är
> tillräcklig utmaning.
Det där såg ut som en ohelig allians mellan en gammal Svea upp och ner-trampare och Biopace. Huga.
Tre timmar till start.
Det känns lugnt. Har ett fantastiskt stöd från min crew.
Plockar nu fram Kalaskläderna och Assos-krämen.
Ready to roll.
Starten är alltså 21 svensk tid. Ni följer mig bäst på min blogg, men även på RAAM hemsidan under results.
Kom ihåg min insamling hos Cancerfonden. Gå till bloggen och klicka vidare på Cancerfondens logga.
Nu rullar han iväg! Heja heja, jättekul att följa en äkta människa och en prestastion, till skillnad från "plastäventyrarna" som det snart går 17 på dussinet av... typ "första baklänges med astma och blå skor från nordsidan på natten i augusti"!