[Artikel] Gunnar satsar på Solo-RAAM

Gunnar O. skrev:
-------------------------------------------------------
> Hemma igen på kökssoffan i Björskas. Ska nog
> ligga här några dagar och bara filosofera, sova
> och sortera minnesbilder från RAAM.

Välförtjänt!

När du sorterat alla intryck vore det kul om du satte dem på pränt så att alla vi internetcyklister kan få läsa och förundras än mer.

Gunnar O. skrev:
> Sedan måste man ju så klart följa
> Sverigetempot, som ju verkar rasa fram i
> rekord-högt tempo.
>
> / Gunnar O.

Välkommen hem till Sverige! Otroligt imponerad av din cykling over there. Snacka om att du har jobbat ihop till att ligga på soffan några dagar!

Fast om du hoppar upp på cykeln nu har du ju chansen att hänga med några av Sverigetempocyklisterna på deras väg söderut. De har säkert inget emot lite draghjälp :)

Glöm inte att du måste träna lite ibland också! ;-)

Gunnar O. skrev:
> Sedan måste man ju så klart följa
> Sverigetempot, som ju verkar rasa fram i
> rekord-högt tempo.
>
> / Gunnar O.

Tack för att du gav mening åt midsommarfirandet och därefter fick omgivningen att förundrat stirra på en vankande medarbetare med en Ipad framför nyllet
Har fått nya tankar om begreppen jobbigt, pannben, skavsår och förstår din bloggsidas glädje över att under försäsongen ha hittat en ocyklad väg i södra norrland...
Gratulerar..och undrar... Va faaan ska du göra härnäst? Hur toppa? Jag skulle byta bransch. Långdistanscurling?

Grattis. Jag är djupt imponerad av ditt kraftprov. Du har gett mig inspiration för att orka med Sverigetempot. När det kändes motigt fast det bara att tänka på din insats, mer än dubbelt så långt och med högre snittfart.

Den här tråden är bra skit en kväll på kontoret!
Än en gång. Grattis Gunnar! Fantastisk kämpainsats och kul läsning/följetong i tråden.

/E

Kul att se dig "live" i repotaget. Stort grattis, är så jäkla impad av din bedrift. Även ditt team ska ha stor cred som orkar spendera 12 dagar i bilen =).

mamme1 skrev:

>
> Ps/ en tusenlapp per TS borde det väl vara värt
> för att få förmånen att följa en sån här
> prestation....?/ds

Faen vad kul att se att 55.000 kronorsvallen är sprängd!
Go Gunnar!

Tittar på intervjun med Gunnar om och om igen. Noterar att han blir lite klädsamt generad när han får frågan varför man gör något sådant som att ställa upp på RAAM. Vad svarar man på en sådan fråga? Antingen förstår man eller så förstår man inte, det finns väl inga rationella, "riktiga" skäl till deltagande? Fantastiskt Gunnar och tack för att jag får glädjas med dig!

Nej, nu får KBCK ta och skärpa sig och se till och fylla prispallen på RAAM 2013. Jag pallar inte att vare sig lära mig tyska eller läsa maskinöversatta varianter av detta språk för att få reda på hur "medaljörerna" upplevde loppet.

JLarsson skrev:
> Orkade inte läsa texten men kan det vara sant att
> han dricker målgångsskumpan ur en brun
> papperspåse "liquor store stylee"?

Det är ju en affisch med "child and family foundation" så jag antar att han TÄNKER PÅ BARNEN!

Tillbaka
Topp