marr
Aktiv medlem
Dopingtråden
C-dale sa:Är det ok att vaccinera sig mot en sjukdom som man inte har?
Det är väl poängen med vaccin.... Men frågan är väl syftet med "vaccinationen"
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
C-dale sa:Är det ok att vaccinera sig mot en sjukdom som man inte har?
marr sa:C-dale sa:Är det ok att vaccinera sig mot en sjukdom som man inte har?
Det är väl poängen med vaccin.... Men frågan är väl syftet med "vaccinationen"
Hon fick exakt det motsatta mot vad extremt trötta svenskar fick....H. sa:Vad stoppade de i Belorukova innan hennes sista sträcka idag? Nåt högoktanigt verkar det som. Från att ha varit under isen till att leka ifrån weng uppför backarna.
Mavve sa:Fan less jag blir.. nu visat det sig att ena ryssen i min klass använt sig av meldonium.. och nu blivit friad. Båda proverna tagna under VM på bana förra året i Mars.
Ska ju bli skitskoj o cykla mot honom i sommar :(
https://www.facebook.com/alexsey.obydennov/posts/10210070469416984
Vaccinera sig gör man ju en eller några gånger, sedan är det klart.C-dale sa:Är det ok att vaccinera sig mot en sjukdom som man inte har?
Fältprästen sa:Vaccinera sig gör man ju en eller några gånger, sedan är det klart.C-dale sa:Är det ok att vaccinera sig mot en sjukdom som man inte har?
Astmamedicin däremot tar man väl ofta?
janolle sa:Ja såg idag att ""POPS"" bytt till B kupa ? eller C ?
Är du inne på Trofodermin?geologen sa:Men rent principiellt, vad är skillnaden?Fältprästen sa:Vaccinera sig gör man ju en eller några gånger, sedan är det klart.C-dale sa:Är det ok att vaccinera sig mot en sjukdom som man inte har?
Jag ser förebyggande kortisonbehandling mot astmatiska besvär som likvärdigt med att smörja in sig med solskyddskräm om man tillbringar mycket tid i stark sol.
geologen sa:Fältprästen sa:Vaccinera sig gör man ju en eller några gånger, sedan är det klart.C-dale sa:Är det ok att vaccinera sig mot en sjukdom som man inte har?
Men rent principiellt, vad är skillnaden?
Jag ser förebyggande kortisonbehandling mot astmatiska besvär som likvärdigt med att smörja in sig med solskyddskräm om man tillbringar mycket tid i stark sol. Om solskyddsmedel hade varit nåt man inhalerar, hade ni då varit emot det?
geologen sa:Inhalerat kortison har en mycket lokal verkan. Vi snackar inte kortisontabletter här.
Det kommer sluta med att Sky lägger ner efter säsongens slut och Froome kör för Dimension Data 2018.Miss Lycka sa:
Drosa sa:Nu när skidvm är över så funderar jag på hur många ryssar och norrmän som kommer att åka dit i efterhand för dopning.
Jag kan faktiskt inte njuta av skidor längre när man ser ryssar flyga fram i spåren (som inte synts till under hela säsongen innan vm) utan att tänka/tro att de är rådopade! Och baggarna? Tveksam där.
Vernersson sa:Inte helt oväntat valde FIS att överklaga domen mot Johaug.
http://www.dn.se/sport/fis-overklagar-dopningsdomen-mot-therese-johaug/
DT sa:Det trodde jag faktiskt inte, trodde nog att norrmännen skulle komma undan med detta. Spännande!
Johaugs advokat verkar vara måttligt road:
– Vi er skuffet. Det er uforståelig, sier advokaten til VG.
GoranS sa:Han är ju i alla fall konsekvent den där Hjort i att han hela tiden försöker få det att framstå som att allt annat än möjligen en skriftlig varning är ett hårt straff i fallet.
Luthman Photography sa:Det känns väl ändå rimligt att hon får ett fång rosor och ett gulligt kort med ett "Förlåt"?
ohellstrom sa:Luthman Photography sa:Det känns väl ändå rimligt att hon får ett fång rosor och ett gulligt kort med ett "Förlåt"?
Kommer du runt med kortet så vi alla kan få skriva under?
DT sa:Det trodde jag faktiskt inte, trodde nog att norrmännen skulle komma undan med detta. Spännande!
Johaugs advokat verkar vara måttligt road:
– Vi er skuffet. Det er uforståelig, sier advokaten til VG.