Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Konkret sa:Bra jobbat!
Hur feta sulor får du in?
Skall du inte ha några skärmar?
desmo sa:Konkret sa:Bra jobbat!
Bak ska det gå in 28or. Men med bredare fälgar så tror jag 25 blir max. Gaffeln fram tar bara 25 (finns extra gaffel hemma som ska klara 28a).
Inga skärmar.
Konkret sa:desmo sa:Konkret sa:Bra jobbat!
Bak ska det gå in 28or. Men med bredare fälgar så tror jag 25 blir max. Gaffeln fram tar bara 25 (finns extra gaffel hemma som ska klara 28a).
Inga skärmar.
100 mil utan skärmar??
Byter du hoj då?
Your crazy maaan!
scottparsley sa:Hallå, fick du sålt Fondriesten?
desmo sa:scottparsley sa:Hallå, fick du sålt Fondriesten?
Yes!
Steel is Real sa:^Grymt snygg cykel!
Angående ramväska så har jag oxå en liten ram men får plats med Restrap’s minsta.
Och på de långa passen kompletterar jag med en sån här styrväska. Jag siktar oxå på PBP 2019.
Breda skärmar skyddar bättre. Får jag fråga varför du hellre vill ha canti än v-broms på en pendlare?Projekt kommer. Projekt går. Och det var längesedan jag uppdaterade här.
Men Soulcraften är fortfarande i drift. Jag körde LoSS på den. Ska se om jag kan hitta en lite aktuell bild.
Ikväll tänkte jag bara posta en bild på ett annat projekt som nyligen blev cykelbar. En Specialized stål 26a. Måste säga att jag verkligen gillar linjerna. Speciellt innan jag monterade skärmarna (som är lite onödigt breda dessutom). Tanken är att montera ett litet flak/korg fram och ha som pendling. Men vi får se.
Drivlinan blev från Aliexpress denna gången. Initiala känslan är att det är lite "yxigt". Inte dendär precisa känslan. Men jag måste testa lite mer.
Jag skulle vilja montera canti fram också.
Visa bilaga 536298
Jag fick ingen riktig känsla i v-bromsen fram. Vet inte om det är kombinationen handtag/broms som gör det. Och så blir det lite enhetligt tänker jag. Men det är inget angeläget bekymmer.Breda skärmar skyddar bättre. Får jag fråga varför du hellre vill ha canti än v-broms på en pendlare?