Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Alla borde ha wattmätare på sina pendlingscyklar.IngvarW sa:Tackar som frågar. Det var kul att cykla i mörkret och det var även premiär med wattmätare. Jäklar vad siffrorna åkte upp och ned emellanåt.
Dålig karma efter alla rödljuskörningar?staine sa:En till jämrans punka, på vittoria voyagerdäcket, tredje nu :(.
bearthefear sa:Härmed utlyser jag Federico-utmaningen!
Tanken är inte att utmana Federico i sig, utan att utmana dig själv att under tisdagen den 24/10 släppa Strava-segment, argsinta bilister, löv(/is!)halka och blinkmongon och istället lyfta blicken och se det vi andra får uppleva genom Federico allt som oftast i denna tråd.
Min förhoppning är att vi denna dag ska drunkna i härliga bilder som visar hur underbart det är att cykelpendla och vad vi får uppleva varje dag, men som vi kanske inte alltid sätter det värde på som vi faktiskt borde!
Så, den 24/10 hoppas jag att så många som möjligt tar sig tiden att lyfta blicken, stanna till och knäppa en härlig bild på något du tycker förgyller din pendling till/från jobb, skola, eller var du nu spenderar dagen!
Vill man så kan man använda #federicoutmaningen, men det hjälper ju inte så mycket på det här forumet ;)
bearthefear sa:Tröga ben trots (eller på grund av?) tre vilodagar. Motivationen var väl inte på topp heller... Kändes som att jag hade alldeles för lite luft i däcken, men kontrollerade och det såg bra ut. Punka i låren.
Meeeen, imorgon är det #federicoutmaningen, då fortsätter vi med nya tag!
Se nedan:
Tanken är inte att utmana Federico i sig, utan att utmana dig själv att under tisdagen den 24/10 släppa Strava-segment, argsinta bilister, löv(/is!)halka och blinkmongon och istället lyfta blicken och se det vi andra får uppleva genom Federico allt som oftast i denna tråd.
Min förhoppning är att vi denna dag ska drunkna i härliga bilder som visar hur underbart det är att cykelpendla och vad vi får uppleva varje dag, men som vi kanske inte alltid sätter det värde på som vi faktiskt borde!
Så, den 24/10 hoppas jag att så många som möjligt tar sig tiden att lyfta blicken, stanna till och knäppa en härlig bild på något du tycker förgyller din pendling till/från jobb, skola, eller var du nu spenderar dagen!
Vill man så kan man använda #federicoutmaningen, men det hjälper ju inte så mycket på det här forumet ;)
åhå, gammelkranen står kvar! kul att seMrBike sa:Tom cykelbana i "cykelstaden" Göteborg...
Ja jävligt halt!JKolmo sa:Svartis i Täby.
Är du släkt med tumme-liten?Maakus sa:Mysigt när man kör om eller rullar förbi folk på räser och elcykel på ett par 2,6" hjul.
Guldragge sa:Ja, svartisen Danderyd/Täby skördade sina offer. Såg tre personer som låg. Snackade med dem. En dam som hade en utlöst hövding var rätt skärrad. Inte för att hon slagit sig utan för att det hade pangat rejält när hövdingen löst ut. Före och efter Stocksundsbron var det glashalt.
Marren sa:En fråga, hur mycket hjälper dubb?
Bara att braka på?
Marren sa:En fråga, hur mycket hjälper dubb?
Bara att braka på?