Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hela företaget verkar vara en LBS 2.0.emmer sa:LBS v2.0
Rattnalle sa:Hela företaget verkar vara en LBS 2.0.emmer sa:LBS v2.0
För mig är det < 5 km till Barkarby. Hur långt är det till Bocholt?Pfaff sa:Trevligt. Frågan är om man ska åka till Bocholt eller Stockholm. Ungefär lika långt :)
Igino Cazzola sa:För mig är det < 5 km till Barkarby. Hur långt är det till Bocholt?Pfaff sa:Trevligt. Frågan är om man ska åka till Bocholt eller Stockholm. Ungefär lika långt :)
Pfaff sa:Igino Cazzola sa:För mig är det < 5 km till Barkarby. Hur långt är det till Bocholt?Pfaff sa:Trevligt. Frågan är om man ska åka till Bocholt eller Stockholm. Ungefär lika långt :)
700 km.
Till Stockholm 650 km.
Så? :)
tobo sa:Pfaff sa:Igino Cazzola sa:För mig är det < 5 km till Barkarby. Hur långt är det till Bocholt?Pfaff sa:Trevligt. Frågan är om man ska åka till Bocholt eller Stockholm. Ungefär lika långt :)
700 km.
Till Stockholm 650 km.
Billigare öl i Bocholt än i Stockholm :)
Vernersson sa:tobo sa:Pfaff sa:Igino Cazzola sa:För mig är det < 5 km till Barkarby. Hur långt är det till Bocholt?Pfaff sa:Trevligt. Frågan är om man ska åka till Bocholt eller Stockholm. Ungefär lika långt :)
700 km.
Till Stockholm 650 km.
Ingen bro- och/eller färjekostnad till Sthlm (lite trängselavgift men den är försumbar i sammanhanget) och den besparingen kan omvandlas till ett gäng öl ;)
frause sa:Vernersson sa:tobo sa:Pfaff sa:Igino Cazzola sa:För mig är det < 5 km till Barkarby. Hur långt är det till Bocholt?Pfaff sa:Trevligt. Frågan är om man ska åka till Bocholt eller Stockholm. Ungefär lika långt :)
700 km.
Till Stockholm 650 km.
Ingen bro- och/eller färjekostnad till Sthlm (lite trängselavgift men den är försumbar i sammanhanget) och den besparingen kan omvandlas till ett gäng öl ;)
Ingen trängselskatt för cyklister, ju.
Jilster sa:Funtar du på att byta hovleverantör Johan A?
Vernersson sa:tobo sa:Pfaff sa:Igino Cazzola sa:För mig är det < 5 km till Barkarby. Hur långt är det till Bocholt?Pfaff sa:Trevligt. Frågan är om man ska åka till Bocholt eller Stockholm. Ungefär lika långt :)
700 km.
Till Stockholm 650 km.
eketjall sa:Nu har jag ju inte tänkt byta ut min Pro-SL riktigt än, men om några år kan det ju vara nice att klämma och känna lite.
Kryp dit, cykla tillbaka?swerider sa:Ohhh, det är ju på krypavstånd hemifrån... :)
Barkarby ligger mellan Stockholm och Enköping, men det är mycket närmare till Stockholm (20 km vs. 58 km).emmer sa:Barkaby? Stockholm? Trodde det var Enköping... :-)
Rose sa:gandhi:
Hej,
I dagsläget är det inte planerat att ha en CDX i Showroomet.
Det som kommer att finnas är en CGF i 53 som är baserad på samma ram som CDX fast med fälgbroms :)
/ Micke Rose Bikes