Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Förhoppningsvis dyker det upp en ny pistong i brevlådan om ett tag...Scut sa:Ska du skicka tillbaka FAST Yari enheten?
H. sa:Förhoppningsvis dyker det upp en ny pistong i brevlådan om ett tag...Scut sa:Ska du skicka tillbaka FAST Yari enheten?
Men jämfört med motioncontrol-enheten som jag lyfte ut ur gaffeln är ju detta ett mästerverk. Logisk konstruktion som känns rätt smart i sin enkelhet. Och så blir ju gaffeln superlätt att serva också jämfört med charger.
Luthman Photography sa:H. sa:Förhoppningsvis dyker det upp en ny pistong i brevlådan om ett tag...Scut sa:Ska du skicka tillbaka FAST Yari enheten?
Men jämfört med motioncontrol-enheten som jag lyfte ut ur gaffeln är ju detta ett mästerverk. Logisk konstruktion som känns rätt smart i sin enkelhet. Och så blir ju gaffeln superlätt att serva också jämfört med charger.
Logisk och smart, men den passar inte?
H. sa:Förhoppningsvis dyker det upp en ny pistong i brevlådan om ett tag...Scut sa:Ska du skicka tillbaka FAST Yari enheten?
Scut sa:H. sa:Förhoppningsvis dyker det upp en ny pistong i brevlådan om ett tag...Scut sa:Ska du skicka tillbaka FAST Yari enheten?
Annars så hade jag köpt den av dig.
Beställde du från Fast direkt eller MRC i Tyskland?
mikipedia_ sa:Min Fast cartridge kom genom Rbs, han är servicepartner/åf i sverige. Hoppas du får en ny pistong snabbast möjligast!
H. sa:mikipedia_ sa:Min Fast cartridge kom genom Rbs, han är servicepartner/åf i sverige. Hoppas du får en ny pistong snabbast möjligast!
Försökte köpa den vägen men gav upp när jag inte fick någon respons.
Ungefär som när jag försökte köpa Mattoc-delar då.H. sa:mikipedia_ sa:Min Fast cartridge kom genom Rbs, han är servicepartner/åf i sverige. Hoppas du får en ny pistong snabbast möjligast!
Rattnalle sa:Ungefär som när jag försökte köpa Mattoc-delar då.H. sa:mikipedia_ sa:Min Fast cartridge kom genom Rbs, han är servicepartner/åf i sverige. Hoppas du får en ny pistong snabbast möjligast!
AX3L sa:
H. sa:AX3L sa:
Ja, den är fin men tyvärr för dyr... d
Då finns inga utrymmen kvar för roliga uppgraderingar. :)
AX3L sa:H. sa:AX3L sa:
Ja, den är fin men tyvärr för dyr... d
Då finns inga utrymmen kvar för roliga uppgraderingar. :)
Bra poäng! Men var det klart att det skulle komma en kolfiber smuggler tidigare? Var det inte bara sentinel man släppte som kolfiber?
mikipedia_ sa:Hur går det med Fast grejen??
H. sa:Lite sugen på cushcore...
durietz sa:H. sa:Lite sugen på cushcore...
Cushcore is the shit!
Om:
- du cyklar lång stenig DH och vill ta udden av alla stötar och rädda händerna
- du älskar stum känsla i cykeln
- du vill kunna sänka trycket i däcken hur lågt som helst
- du vill spara på fälgar
Men du måste leva med:
- 300g extra roterande massa i varje däck
- 1h svettandes och frustandes per hjul för installation
- att du måste gå hem om du väl får punka för det är helt omöjligt att kränga på och av däcken på fält
Ganska stort ”men” alltså, men här på Mallis är det klockrent särskilt nu när jag väl fått på dom och glömt bort hur det känns att trampa på lätta hjul. Skulle nog inte rekommendera för Sverige om man inte planerar att ha ett separat hjulpar för DH.
Det vet man aldrig. Men närmare än så här har jag inte varit på 1.5 år!zyklom sa:Vilket datum var det du skulle posta fullbild på hojen? Så man kan lägga in det i kalendern.,
glitch sa:Gillar de franska rattarna skarpt. Nu undrar man om funktionen bara.
theBrand sa:Nice!
Fast det ser lite farligt ut med de där vassa skivorna, har du funderat på V-bromsar istället?
H. sa:Tack!
Fälgbromsar kommer stort 2018! :)
Kanske skulle man slänga på en framväxel också?
;)
Storlek M. Jag är 175 cm.aribr sa:Snygg! Storlek?
AX3L sa:Snygg!! Men sadelvinkeln, är det bara jag eller tänkte du undvika möjligheten att bli farsa framöver? Eller är det något medvetet? På FS brukar man väl inland tilta den något nedåt för att kompensera för SAGen tom?
AX3L sa:Snygg!! Men sadelvinkeln, är det bara jag eller tänkte du undvika möjligheten att bli farsa framöver? Eller är det något medvetet? På FS brukar man väl inland tilta den något nedåt för att kompensera för SAGen tom?