Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gonzalos sa:Hallå!
Har kommit fram till att ett köp av en Canyon Roadlite 7.0 är på g. Det enda som kvarstår är en teknisk fråga! Är det någon som kan utläsa vad för däck man kan ha på cykeln? Vilken bredd osv.
Mvh!
Sixten Fors sa:Mina däck är 36 mm breda, det ryms 40 mm och då med 1-2 mm marginal till ramen.
Bengt-re sa:Sixten Fors sa:Mina däck är 36 mm breda, det ryms 40 mm och då med 1-2 mm marginal till ramen.
?
40mm däck på en racer.... Var är världen på väg...
JTF sa:Bengt-re sa:Sixten Fors sa:Mina däck är 36 mm breda, det ryms 40 mm och då med 1-2 mm marginal till ramen.
?
Roadlite är ingen racer...
Det är visst en racer, för asfalt och grusväg utan krull på styret. Bredare däck är mer komfortabla och rullar bättre, speciellt om man inte cyklar på stålrullar i labmiljö.JTF sa:Roadlite är ingen racer...Bengt-re sa:?Sixten Fors sa:Mina däck är 36 mm breda, det ryms 40 mm och då med 1-2 mm marginal till ramen.
Bengt-re sa:JTF sa:Bengt-re sa:Sixten Fors sa:Mina däck är 36 mm breda, det ryms 40 mm och då med 1-2 mm marginal till ramen.
?
Roadlite är ingen racer...
Road = väg = racer...
Fatroad....
Sixten Fors sa:Det är visst en racer, för asfalt och grusväg utan krull på styret. Bredare däck är mer komfortabla och rullar bättre, speciellt om man inte cyklar på stålrullar i labmiljö.JTF sa:Roadlite är ingen racer...Bengt-re sa:?Sixten Fors sa:Mina däck är 36 mm breda, det ryms 40 mm och då med 1-2 mm marginal till ramen.