Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sköönt med 1x11. Vad är det för hoj och varför all tejp på toppröret?Lejon sa:Fjolårets sommarpendlare fick nytt Campa-11-kit och nya hjul.
Åh, en sån har jag alltid önskat mig.Roger_Edvinsson sa:Renthal skolstyrelsen
Stumpy sa:Åh, en sån har jag alltid önskat mig.Roger_Edvinsson sa:Renthal skolstyrelsen
Paco sa:Stumpy sa:Åh, en sån har jag alltid önskat mig.Roger_Edvinsson sa:Renthal skolstyrelsen
Luktar friskola?
Grattis och lycka till med nya hojen :)Diezeldanx sa:Kom idag :D
BackT sa:Dotterns nya Scott Scale JR20. Högsta betyg efter första rundan
hm sa:Premiär"tävla" idag på höstens cykel med årets uppdateringar på.
9.0kg som den står nu med gps, outfrontfäste, flaskhållare o minipumpfäste - leran...
Höll gjorde allt också.
Stumpy sa:Hur många watt måste du trycka för att släpa runt på all ballast?
Vad bra! :)emilh sa:Extravikten kräver förvånansvärt(?) många extrawatt.Stumpy sa:Hur många watt måste du trycka för att släpa runt på all ballast?
Helkama raisu sa:Det blir denna för 2018 :)
Hogren sa:Skulle inte byta cykel men halva kan man väl unna sig....
Beställde ett sådant här ramkit idag
Erik O sa:Helkama raisu sa:Det blir denna för 2018 :)
Fet! Snygg i svart.
mir sa:2018 års åk
Hogren sa:Skulle inte byta cykel men halva kan man väl unna sig....
wynot sa:Hogren sa:Skulle inte byta cykel men halva kan man väl unna sig....
Damn!
Jag är också sugen på en O2 med skivbroms då. Vart köpte du den?
K sa:Småtjejernas hojar, en canyon Kids 16” och en frog mini tadpole. Canyon kids cykeln är riktigt fin, jättefin geo som funkar klockrent. Frog mini är jag inte jätteimponerad av vad gäller just byggkänslan eller komponenter, lite svag finish, men den funkar klockrent till vår 1,5 åring :)
Min fru och jag kör kvar på våra fjolårshojar, Scalpel si och Neuron, nöjda båda två.