Fjärdebrunn
Aktiv medlem
[Kalender] Tour d\'Ötzi XL 2017
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
IngvarW sa:+ Claes, Ingen aning vad han heter på Happy
claesw sa:Jo men visst finns jag:-)
claesw sa:Jo men visst finns jag:-)
desmo sa:Det bryter kanske mot traditioner..
Men vi hade 15 min tillgodo till stängning på McD och BK i Eskilstuna förra året. Missar man nattamaten där så dröjer det till Västerås innan nästa öppna servering. Skulle det kunna vara klokt att starta en timme tidigare?
Mitt eget deltagande? Det bestämmer jag dagarna innan utifrån hur lång permission från familjelivet jag beviljas!
Niklas @ Bafe.nu sa:Det här blir intressant - jag anmäler mig.
Niklas @ Bafe.nu sa:Intressant för mina händer och fötter, ben och pannben. Nu ska jag testa att bygga en termoflaska liknande: http://cykelkatten.cc/tag/cykelflaska-vinter/
Fjärdebrunn sa:Vad häller ni i termosflaskan? Tänkte sådär 4-5 timmar in i cyklingen.
Kaffe, te, ANNAT?
Jag tänkte att om man häller i kallvatten/cola/sportdryck så fryser väl även den efter en stund. Innehållet måste väl vara varmt för att termosen ska funka?
Camelbak har en variant som jag tänkte klicka hem. https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=93995;menu=1000,5,221,222;pgc[96][411]=1;page=9
Rostfritt väger ju som tusan.
Niklas @ Bafe.nu sa:Jag hade tänkt mig varm starkglögg i termosen ;) Nä men... en termoflaska likt ditt förslag kan ju vara något.
Fjärdebrunn sa:Niklas @ Bafe.nu sa:Jag hade tänkt mig varm starkglögg i termosen ;) Nä men... en termoflaska likt ditt förslag kan ju vara något.
Låter bra. Håller uppe sockerhalten och så. Med mandel och russin blir kostcirkeln full.
Skivbromsad racer eller cx med dubbdäck och skärmar brukar väl vara standard.d0pp13r sa:spännande! vad har ni för cyklar för det här? antar hardtails?
GurraG sa:Jäger-förrådet är tomt men kommer att fyllas på inför 9/12. Jag planerar vanlig service på Shell Bålsta. Insektsnycklarna mm kommer att finnas med :-)
Zoroniak sa:Hej gubbar! :-)
Jag kör gärna med er denna episka turen!
Fjärdebrunn sa:Fin kladdcykling idag.
Jag börjar bli orolig för min start. Mitt dåliga knä gillar inte dubbdäckscykling och svullnar nästan dagligen. Knaprar ipren, sjunger psalmer och ska köra testa Umeå-modellen på ordination från firmans copy...
Fjärdebrunn sa:Fin kladdcykling idag.
Jag börjar bli orolig för min start. Mitt dåliga knä gillar inte dubbdäckscykling och svullnar nästan dagligen. Knaprar ipren, sjunger psalmer och ska köra testa Umeå-modellen på ordination från firmans copy...