Aero skrivbroms racerhjul
e120guru sa:Vilket test visar den påstådda universella sanningen om att 24 ekrar är för få?
Framförallt i just skivbromsat bakhjul ...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
e120guru sa:Vilket test visar den påstådda universella sanningen om att 24 ekrar är för få?
Ja, jag är också intresserad av källan till det påståendet, eller om det bara är tyckande.e120guru sa:Vilket test visar den påstådda universella sanningen om att 24 ekrar är för få?
larason sa:dessa?
http://www.yishunbike.com/road_wheels-113-2017-yishun-240d-road-disc-brake-carbon-wheels-240d-wheels
kan får 45/55, ca 19mm innerbredd, med 240nav, 1550-1600gr, 9000kr isch...
Jag fick just hem två par Yishun-hjul med diskbroms, 28h. Men då med deras "egna" nav. Fälg 44 mm hög, 28 mm yttermått och 19,5 mm innermått på fälgen. Leveransen tog lite extra då de specialborrade fälgarna. Nog borde de kunna få tag på 28h 240-nav om det skulle behövas?HåkanC sa:Yishun-hjulen har endast 24 ekrar, både fram och bak, det kan vara i minsta laget.
Särskilt bak i ett skivbromsat hjul med tunna aeroekrar på båda sidor av hjulet.
/Håkan
Du överdriver jag har aldrig "kategoriskt avvisat hjul med 24 ekrar".e120guru sa:Så, att som du gjorde tidigare, kategoriskt avvisa hjul med 24 ekrar
Det är "kan" och "skivbromsat bakhjul" som är nyckelorden.HåkanC sa:Yishun-hjulen har endast 24 ekrar, både fram och bak, det kan vara i minsta laget.
Särskilt bak i ett skivbromsat hjul med tunna aeroekrar på båda sidor av hjulet.