Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Första som havererar och det finns storlek för.ceel sa:Det låter ju som en bra idé. Ser fram emot utvärdering. Vilka lager tänkte du byta mot dessa?
Tandborste känns ju inte som det självklara valet...rejser sa:Jag delar tandborste med min cykel.
emmer sa:Tandborste känns ju inte som det självklara valet...rejser sa:Jag delar tandborste med min cykel.
marr sa:Fasen alltså. Bra sugen på att beställa hem och testa som vevlager och eventuellt i svingen.
Har någpn köpt än?
marr sa:Beställt till sving och vev!
ceel sa:marr sa:Fasen alltså. Bra sugen på att beställa hem och testa som vevlager och eventuellt i svingen.
Har någpn köpt än?
Någon måste ju vara först. Varför inte du? :)
För drygt ett år sen vågade ju EST sig på att beställa från en okänd peruan. Det tog ju fart. :)
Edit: nu är ju SKF så långt från handgjort i Sydamerika som man kan komma, men det var ju inte min poäng. :)
ceel sa:marr sa:Beställt till sving och vev!
Härligt! Ser fram emot utvärderingen!
marr sa:ceel sa:marr sa:Beställt till sving och vev!
Härligt! Ser fram emot utvärderingen!
Förhoppningsvis tar de en jävla lång tid att utvärdera.
Du glömmer väl inte att väga dom?marr sa:Beställt till sving och vev!
En sa:Du glömmer väl inte att väga dom?marr sa:Beställt till sving och vev!
marr sa:Tycker det här styrlagret verkar knepigt.
Rätt dimension men inte vinklat. Finns det verkligen en marknad för det?
https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=283504;menu=1000,4,326
https://www.skf-mtrx.de/en/product-details
qma sa:marr sa:Tycker det här styrlagret verkar knepigt.
Rätt dimension men inte vinklat. Finns det verkligen en marknad för det?
https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=283504;menu=1000,4,326
https://www.skf-mtrx.de/en/product-details
Såna sitter i vissa DW-link-artade länkage ju, runt vevlagerhylsan, så kanske därför. Har sånt på min DH-hoj.
roskai sa:Vad tror vi om lämplighet vid länkagepunkter? Eftersom det inte är fett så kanske lagret faktiskt får smörjning och inte bygger upp högar av fett där det inte behövs?
Du får gärna återkomma om först 100mil sen 200 med status på dessa.marr sa:Monterat i vev och sving nu.
happymtb.fr sa:Du får gärna återkomma om först 100mil sen 200 med status på dessa.marr sa:Monterat i vev och sving nu.
Hur mycket hade dom gått?marr sa:happymtb.fr sa:Du får gärna återkomma om först 100mil sen 200 med status på dessa.marr sa:Monterat i vev och sving nu.
Japp, eller iallafall efter säsongen. De nuvarande var rätt trötta, efter att ha gått sen tidigt i våras.
Hopevevlagret med 30mm axel är verkligen inget vidare tätat tyvärr. Så det blir en bra test.
happymtb.fr sa:Hur mycket hade dom gått?marr sa:happymtb.fr sa:Du får gärna återkomma om först 100mil sen 200 med status på dessa.marr sa:Monterat i vev och sving nu.
Japp, eller iallafall efter säsongen. De nuvarande var rätt trötta, efter att ha gått sen tidigt i våras.
Hopevevlagret med 30mm axel är verkligen inget vidare tätat tyvärr. Så det blir en bra test.
Typiskt bristande information från så kallade testare från Internetet... ??marr sa:Vet inte. Har inte fört journal tyvärr. Inte jättemycket, men en hel del i dåligt väder med efterföljande tvättar.happymtb.fr sa:Hur mycket hade dom gått?marr sa:happymtb.fr sa:Du får gärna återkomma om först 100mil sen 200 med status på dessa.marr sa:Monterat i vev och sving nu.
happymtb.fr sa:Typiskt bristande information från så kallade testare från Internetet... ??marr sa:Vet inte. Har inte fört journal tyvärr. Inte jättemycket, men en hel del i dåligt väder med efterföljande tvättar.happymtb.fr sa:Hur mycket hade dom gått?marr sa:happymtb.fr sa:Du får gärna återkomma om först 100mil sen 200 med status på dessa.marr sa:Monterat i vev och sving nu.
Fältprästen sa:Kullager i länkage är lite sådär egentligen. Kullager skall rulla runt, inte bara fram och tillbaka, då dör de. Oavsett vad man smörjer dem med.
marr sa:Monterat i vev och sving nu.
Cannondale jekyl 1000 sa:marr sa:Monterat i vev och sving nu.
Rullar dom på som dom ska?
Kanske ska köpa hem några då. Undrar om det blir någon extra friktion av den där utfyllnaden?marr sa:Cannondale jekyl 1000 sa:marr sa:Monterat i vev och sving nu.
Rullar dom på som dom ska?
Japp!