Stulen Raleigh Stuntman gruscykel

st oops

Medlem
Hej

Min fin Raleigh Stuntman blev stulen från midsommarkransen under dagen. Sällsynt med sådana i europa.

Håll utkik!

/Hans

Bilagor

• DSC_1986.JPG
    DSC_1986.JPG
    560.1 KB · Besök: 167
Nej vad trist. Hoppas du får tillbaks den eller försäkringen iaf var bra. Håller med om att den är snygg.

Såg en sådan på Stockholm Södra utgång Swedenborgsgatan vid 08:00 tiden. Stod olåst inne i hallen bredvid Pressbyrån. Reagerade på den eftersom den ju är ganska ovanlig. Satt en kille som inte verkade tillhöra samhällets topp strax intill (uteliggare?) Dock så var det inte slicks utan nabbade däck på den.

Göran

Ring polisen är min första tanke och förklara snabbt att du sett den här tråden och är i efterföljande av objektet

Kan det vara lämpligt att ringa polisen och beskriva situtationen? Borde finnas en polisanmälan med ramnumret registrerat.

BAAA nu blir jag frustrerad.
En tråd om stulen cykel utan kontaktuppgifter till TS och vi har pågående efterföljande av Happyit.
VAD GÖR VI??????

Fy fan så bra jobbat. Om el_gabri pm:ar sitt nummer så swishar jag för en finöl eller två; spelar ingen roll att det är någon annans cykel.

Senast ändrad:
Pratade precis med polisen som tog inte min cykel tillsammans med tjuven. Men en brun Raleigh finns på polishuset Södermalm som förhoppningsvis är min. Kan bekräfta själv först på måndag. Ett stort tack till er alla, Happy är så härlig!

Glädjande läsning. När kommer intervjun på Happy? Kommer @federico vara med och dokumentera återlämnandet av cykeln? Kommer det att delas ut skopåsar? När kommer filmen? Kommer el_gabri att kallas upp till Rosenbad för att träffa Statsministern?

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp