hehehe måste ju bara få säga, jag som dirt cyklist eller ska börja seriöst med det nu i somamr, att man blir ändå lite sugen på att, tja, dra ifrån snutarna? eller vad säger ni ;P När jag läste denna artikel så fick jag tankar om "ghost-rider" och hur det skulle vara att va en sån xD.
måste vara en otrolig känsla då man glider runt där på gatan, man vet att man är bra på cyklnig, man har skillsen och en skön cukel. och plötsligt ser märker man att en polisklädd gubbe tar in flåsande på en och då får man den där kicken, den där känslan: oj jäklar jag har en snut efter mig (LOL). andrenalinet börjar pumpa, men man vet att det är fel att dra ifrån fast man gör det ändå. Och man känner: fan att han ska få tag i mig, och man drar ifrån fort som fasiken med ett lömskt leende hehe :P och då börjar den här chasen som på "need for speed" eller "midtown madness".
jaa, tro inte nu ni på happy att jag vill det här haha gud nej :D, fast det skulle ju dock ändå vara ganska najs och få visa upp attityden och sina skills OCH få komma undan, ere inet så? men man vill ju då inte ta några onödiga risker och som det stod: befinna sig i tinget. det låter iaf avskräckande :P
alltså, jag ville bara dela med mina tankar och känslor kring detta, dock är jag fortfarande "nuetral" om man säger så :P
//mtbistheshit!! :D