Hallå gänget!
Är det någon som ska ut på torsdag, mitt på dagen, och vill ha sällskap av en Lulebo kring Nackareservatet? Jag utgår från Specialized-butiken kl 11 och tänkte köra 3-4 timmar, inkl en fika när tillfälle ges.
Det är första gången på el-hoj för mig, cyklar mest XCM/XCO på...