ORYX Nine 29

ORYX Nine 29
Hej.

Jag ær rimligen ny i gamet men tænkte høra om någon har några tankar kring Oryx Nine 29, verkar inte vara ett vældigt kænt mærke... Men spec:en ser ju hygglig ut, och priset før en instegsmodell kænns ok.
Eller ær jag helt ute på tur? Finns det någon motsvarande cykel som ger mer "bang for the buck"?

Tacksam før svar!
 
Tillbaka
Topp