Sökresultat

  1. W

    Biltemacykel Yosemite Tamarack Köpråd!

    skulle nog säga att tamaracken är en lite mer dirtjump hojj men kan ha fel. säger som rikard att höka i köp&sälj för en bättre hojj till det ändamålet!
  2. W

    OT/ vad dricker eller äter du nu?

    stockholm 7.2 33cl å nudlar med biffsmak! stressmat =)
  3. W

    vilka cyklar i värmland??

    jag bor i karlstad! åfan! ja då kan man ju tänka sig att åka dit =)
  4. W

    vilka cyklar i värmland??

    okej! lite drygt att ta sig dit bara =)
  5. W

    Biltema, Clas Ohlson, Coop

    biltemas kedjebrytare funkar utmärkt för mig! =) fast deras cykelslangar ger jag inte mkt för!!! å inte heller bakdäcken som följde med förra årets cruiserhojj! har pangat 4 ggr för mig på sidan..den dumma tanten i klagokassan menade att jag borde kolla så att inte bakbromsen/bromsklossarna...
  6. W

    vilka cyklar i värmland??

    tänkte kolla om det är några som hojjar lite street å dirt i värmland..
  7. W

    Pimp my Ride, nu nästan färdigt, ny bild...

    Damn!! det var ingen dålig pimpning du! ska genast kolla upp lite lackerare här hehe =)
  8. W

    [OT] Anna Nicole Smith

    Mr Handley skrev: ------------------------------------------------------- > Stewe skrev: > -------------------------------------------------- > ----- > > Hon har inte ens kallnat ännu, men redan > tycker > > folk att man kan driva med henne? > > (missförstå mej rätt, när hon levde kunde > man >...
  9. W

    [OT] Är du kristen?

    svarar med en enkel t-shirt =)
  10. W

    Slingshot Farmboy 29"

    hmm ursäkta en en vanlig knegare. men vad i hellsike är det för en ram??!! har suttit i timmar framför datorn å kollat olika modeller men aldrig å då menar jag aldrig sett nåt liknande!! m.a.o den var ju helknasig! =) lycka till med bygget iaf
  11. W

    Vad jobbar ni med Happy-cyklister...

    Fd. Kock som blackar(målar)kärnor på ett gjuteri. metso paper
  12. W

    Cyklist mot Häst?

    hmm allt handlar väl om hur fort hästen kommer kuta?! tror det blir pisk för din del! tyvärr!
  13. W

    Bästa slangen för freeride??

    aha okej!! tackar för hjälpen!!
  14. W

    Bästa slangen för freeride??

    nån som har nått tips på bra slangar?! som håller för lite hoppa å sånt!
  15. W

    OT: är det nån annan än jag som lider av alkolism????asså vi som inte kan dricka utan att bete oss som svin??!?!?!?!??!

    ja jag är alkis!! jag ser cyklandet som en väg ur skiten!!! nån annan här på happymtb?? som oxå har sammma sjukdom??
  16. W

    angående singelspeed...Hilfe!!! Done!!!

    så här vart det! får väl se om det håller eller inte! :)
  17. W

    byta från 26" hjul till 24"

    har en liten fråga till nån som donar med dirt/street. är det nån skillnad förutom storleken? blir hojjen mer lättkörd eller är det bara en fråga om tycke å smak?! tacksam för svar!
  18. W

    hur många pendlar fortfarande?

    *micke* skrev: ------------------------------------------------------- > Året runt oavsett väder. Men jag har inte så > långt :-) hehe samma här! :) tar väl en kvart till jobbet i lungt tempo. kanske 20 om det är snöigt å dant!
  19. W

    angående singelspeed...Hilfe!!! Done!!!

    så där då var det klart!! behöll växelföraren på för att spänna kedjan. ska lägga in en bild när det blir tillfälle!
  20. W

    [RR] Vi än´t rädd...

    varför cykla i snön? måste ju vara lika roligt som att åka spark på asfalt!
Tillbaka
Topp