Jag såg en häst som plogade en vinterväg på video igår, hästen var helt nere i snön, endast hals och huvud stack upp och den hoppade liksom fram. Det såg kul ut, men jag tyckte synd om hästen...
F.ö. tror jag du kommer att få en match, mycket intressant koncept! Ingen aning vad en häst snittar, men är det mycket grusväg tror jag du får spö.