Sökresultat

  1. S

    Barncykling

    Stora killen är sjuk å lillgrabben ville ut trampa nu på eftermiddagen (efter att vi kom hem från stugan) så vi tog ett motvindstramp ner till Tumba (nästan ) vi vände innan sista långa backen innan Coop å Willys. Han kämpade å gnällde lite när man är liten å nätt så är vinden jobbig även om han...
  2. S

    Cykelbanornas hall of shame

    Kanske nån del av hajtänderna som sticker upp🤪!?
  3. S

    [OT] Visa dina husdjur

    ”Hus”djur som jag och mina barn tror att de håller på att tillverka fler!?
  4. S

    [Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.

    Har flera Shimano deore 170 mm partier , har inte raceface nån annan konstigt mått på den ena sidan ….
  5. S

    Snygga Hojar!!

    Laget one aero titanium , hyperdyr men skitsnygg från en som (nästan) bara kollar in mtbs 😜
  6. S

    Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9

    Varmt , skönt och det hade slutat regna när jag rullade i morse, skeppsbron avspärrad vid slottet men kajen var öppen så det var bara att rulla nerför trapporna å fortsätta längs kajen, fs for the win 😜
  7. S

    Vad ska jag ha i det här hålet?

    Bilden på hen cirkulerade runt här förr , så nu vet du😜
  8. S

    Hur mycket snabbare snittfart vid viktnedgång?

    Magnus Bäckstedt vägde väl in på 90-95kg å han var väl en ”hyfsat ” duktig cyklist så det hänger inte bara på vikten .
  9. S

    Visa dina laster...

    Man kan göra så men det är inte rätt 😜
  10. S

    Cykelbanornas hall of shame

    Så var det men man hade staket på båda sidor och slapp dela plats med bilarna…
  11. S

    Slutet på cykelboomen (¡Ragnarok ha llegado!)

    Har handlat därifrån en del på sistone det har gått bra. , snabb leverans trots det minst dyra transportalternativet.
  12. S

    Barncykling

    Idag vankades det cykling vid Hagakullen som pappa cyklade till men boysen fuskade med att ta pendeltåget till Solna 😕 Grabbarna cyklade ner till vattnet för att bada å jag trampade hemåt i motvinden , kommer hem och upptäckte att jag inte hade nycklarna med mig🤪 , vad göra då eftersom övrig...
  13. S

    Hur mycket snabbare snittfart vid viktnedgång?

    Snabbgrupp vet jag inte , det var bara en grupp när jag körde med dem för en sådär 25-30 år sen🤪 Man börjar tydligen bli lite gammal för det kändes som igår( nästan).
  14. S

    Hur mycket snabbare snittfart vid viktnedgång?

    Nu är det många år sen jag cyklade med hofvet men gubbarna då sa att man förlorade mest tid om man var långsam uppför så man blev fostrad att ta i uppför för att sen ”vila” , alltid trampa ordentligt hela vägen upp , se till att dricka innan backen för det är svårare att dricka när man är...
  15. S

    Barncykling

    Vi hann med ett par varv i hökarängen innan vi satte oss i bilen å ”njöt” av köerna ut mot Värmdö… Glad midsommar
  16. S

    Youtube tråden

  17. S

    Youtube tråden

Tillbaka
Topp