08 pannlampskörning i hellas Onsdag kl.18:00

schmuck

Ny medlem
Nån som är sugen på att köra lite nån dag nu i veckan? För mej passar det bäst på onsdag eller torsdag vid 1800.

[Edit] Onsdag passar mej bäst, på torsdag kommer jag vara klen efter innebandy på lunchen :)
man skulle ju faktiskt kunna tänka sej att man kör på fredag annars/oxå istället för att dricka öl... Eller oxå gör vi både och! Hmm.. varför inte köra en runda och sen avsluta med bärs i bastun i hellasgården!!! [/Edit]

/jens

Post Edited (03-11-17 16:00)

Har någon en pannlampa att låna ut så hänger jag på. Men det blir med stelcykeln för nu är XC:n såld.

Kan se om jag lyckas få på ficklampan på styret på något sätt.

oxr: du regerar ju fint med stelcykeln i allafall, annars lånar jag gärna ut en MZ Z-5 till dig i nån månad eller två.
Scmuck: Men måste de va pannlampa, jag har ju mina sunkiga Sigma-lampor? Förkyld idag, men i morgon tänkte jag vara frisk.

jag kommer med bil så jag parkerar vid gratisparkeringen längs med cykelbanan, innan man kommer fram till hellasgården. Vi kan väl mötas där?

Någon skrev: "Kom igen nu mtb'are! en sånhär chans kommer inte igen!
...inte förräns nästa vecka iaf ;-)", men var var han när vi andra cyklade... ?Det var trevligt men lite väl mörkt. Vi ses i skogen en annan kväll, schmuck.

Ja, att köra den gamle lampan på vanliga batterier var ingen succe.

Nästa tåg går nästa vecka på måndag kväll.

/jonas

jag var ju försökskanin så jag visste ju vad som gällde. Det stod efter ett tag klart att jag inte var duracellkaninen utan den andra.

hrm... Ja, det där citatet får jag väl ta och äta upp!

Det är ju väldigt smidigt att man får höra att fete-utredningen berra ska påbörjas NU och vi vill ha resultatet imorgon bitti...!!! Men men, jag hann klart med jobbet och kom hem inte alltför sent.

Blev det nåt kört då? Eller räckte inte belysningen till?

Vi ses definitivt nån annan kväll - kanske på måndag om du får fram material till att spela rollen som duracell-kaninen!(?)

Tillbaka
Topp