08xc.bra arrangemang

ilmonstro

Ny medlem
08xc.bra arrangemang
måste berömma arrangörerna. otroligt bra ordnat. tydligt pilat. väldigt många flaggpekare som visade riktning och stoppade bilar. goda bullar och massor av sportdryck. alla funktionärer var grymt trevliga.

fast det var jävligt jobbigt och lerigt.

08xc.bra arrangemang
Jag håller med, bra arrangemang. Skyltningen var helt ok, trevligt med en burgare vid målet och bullarna utmed banan var perfekta, lagom stora och goda.
Kommer med all säkerhet att köra nästa år igen!
/Erik

08xc.bra arrangemang
japp - de e bara och gratulera till arrangörerna. skillnad som natt och dag om man jämför med första året. en dubbelburgare hade ju inte varit helt fel:):)

08xc.bra arrangemang
Jag tycker också att arrangemanget var riktigt bra.

Väl skyltat hela tiden och banan var kul.

Jag tog bussen från Stadion och även om vi kom iväg lite senare änn beräknat så var det väldigt smidigt att bli transporterad med cykel och allt direkt till start.

// Malin

08xc.bra arrangemang
08XC har ryckt upps sig rejält med jätte bra funktionärer som stod där det behövdes och som hejade på en när det kändes trögt.
Bra också att banan inte gick så mycket inne i bostads områdena, vet att det har funnits synpunkter på detta tidigare.
Synd bara att vädrets makter gjorde banan till lerväling.

//Henke T

08xc.bra arrangemang
Heders åt alla dessa frivilliga som fanns i stort sett alla korsningar. Stoppade bilar och klappade fram oss. Smågrabbar och tjejjer som stog där trots regnet första halvan - tack!

08xc.bra arrangemang
Så det var bra burgare? Jag såg på kön och bedömde att jag skulle dö svältdöden innan jag kommit fram, så jag drog till poalren och beställde pizza istället. Det var kanske ett misstag... aja... då får man köra igen nästa år och se till att komma först så man slipper köa.

08xc.bra arrangemang
Måste instämma. Mycket bra arrangemang. Om ska hitta ngt mindre bra så var det kön till cykeltvätten efteråt. 1 timmes kö är inte kul.

//Jocke

Tillbaka
Topp