Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Fick åka hem från plugget då kroppen o knoppen inte orkar vara med idag, verkar som jag börjar bli sjuk =(
trött o sliten o kroppen allmänt och aptitlös mm... blää. Har hålltp å o försökt hacka mig in på mitt flickr konto nu i ca en timma och tillslut gick det =D
grejen är juh att jag inte har några äldre bilder än aug att tillgå då dom ligger på annat ställe som sagt.. men men..
dunkar in några jag kunde få tag på via flickr iaf.
the_TnT skrev:
-------------------------------------------------------
> Micrommata virescens, typ 4 cm med benen. Giftig
> och finns i större delen av landet. Fotad 6:e
> juni 2008 med kompaktkamera.
>
>
Wow, häftig spindel!
(I princip alla spindlar är giftiga, förresten...)
Morfum, starka självporträtt som känns äkta och inte alls utstuderade. Så fantasilöst när folk bara står, går eller sitter rakt upp och ner på bild. Du har lyckats få formmässigt snygga bilder tack vare de skulpturala poserna.
Dock har Scandinavianphoto blivit segare än sirap dom senaste åren när det gäller att beställa saker via deras webbshop... =(
Köpte allt genom dom innan men har slutat med det helt.. Dock hade dom god service i deras butik i Mölndal när jag bodde i Gbg. Har åxå handlat en del i Bankeryd men vid vissa prisjämförelser så har dom blivit dyrare på senare tid med. Är det ytterligare ett sjunkande skepp? Synd isf då jag gillar dom trots allt..
Little Stereo skrev:
-------------------------------------------------------
> Edit: Såg att Scandinavianphoto har ett enkelt
> för ok pris:
> http://www.scandinavianphoto.se/product/item.aspx?
> iid=6338358
Till ett sådant behöver man ju även ett huvud. De enklaste kommer ju med ett huvud integrerat. Inte sagt att det är bättre, men billigare!
Den där 'bäcken' är väl fotograferad men rätta, härliga färger, ger extra kyla till all frost och alla istappar!
Idag lyckades jag av misstag fånga ett rönnbär i luften, innan den blev uppäten. =)