Min Sommar, AKA happys mest hatade text...
En typisk svensk sommar i husvagnen, det regnade ute hela tiden, det fanns inget utrymme för egen tid. Hela min familj mördades där i husvagnen den sommaren, tydligen ett överfall som gick överstyr, men missförstå mig rätt, det har varit en fantastisk resa, att få bryta ihop och starta upp igen. Att gilla läget och se de erfarenheter som jag har fått med mig i bagaget som något positivt kan i detta fall ses som klockren idioti, men det bjuder jag på, för till syvende och sist handlar det bara om att orka upp igen. Först i mål räknas, fokusera på det tänket. Kom igen, leverera, second place, first looser.
Carpe Diem är numera min ledstjärna och jag litar fullt ut på min magkänsla vid beslut. Har funnit min finaste, hon finns här för mig och hon delar min strävan att få ihop livspusslet.
Jag har fått en ny hobby, det nya svarta, att ligga med gubbar. Det var när Örgelgurgel visade sin nya rigg. Som betalning dög det visst med en framväxel, GUD! Magiskt! Vad värt det var.
Riggen var överbyggd, ett estetiskt underverk och det blev en snackis bland arbetskollegorna.
I vanliga fall diskuteras endast fakta kring klimathot och hur vår valfrihet kan påverka beslutsfattare. I går fick jag sparken, brist på affärsmässighet, sa de. Fy Fan!
Det regnar ute igen, men det är lugnt, dags att knyta ihop säcken. Tänk att jag gjort det igen, jag som förra gången lovade mig själv att det aldrig skulle få ske igen.
typisk svensk sommar,det regnade ute ,utrymme för egen tid,men missförstå mig rätt,en fantastisk resa, starta upp, gilla läget, med mig i bagaget, klockren,till syvende och sist, orka, tänk, leverera, second place, first looser, Carpe Diem, magkänsla, finaste, livspusslet, det nya svarta, att ligga med gubbar, Örgelgurgel, rigg, framväxel, GUD!, Magiskt!, värt, överbyggd, estetiskt, snackis, arbetskollegorna ,fakta, klimat, valfrihet, affärsmässighet, Det regnar ute, det är lugnt, dags att knyta ihop säcken.