½OT-visa dina blåmärken!

½OT-visa dina blåmärken!
bruse skrev:
-------------------------------------------------------
> Friskis skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Den bruna tjejens axlar liknar mina faktiskt!
>
>
> Du menar hennes rôv?

Ingens axlar kan väl se ut som någons röv ?

½OT-visa dina blåmärken!
Micke L skrev:
> Har man kjolen på axlarna?

Well, hur logiskt är det att diskret försöka auktionera ut chefens fru på Tradera och samtidigt försöka marknadsföra det hela via happy? ;-)

½OT-visa dina blåmärken!
Skogling skrev:
> Konstigt, detektiv Skogling har höger klickat på bilden. Friskis har döpt sin axelbild till:
> RUMPAN Gif ! Hmm......

Imponerande, Watson. Vad är oddsen för att bilden är borta imorgon?

½OT-visa dina blåmärken!
bruse skrev:
> Vi är redan på sidna två. Bra jobbat Friskis.

The one and only.

½OT-visa dina blåmärken!
Inget blåmärke men väl ett jack på petter-nicklas...
Varning för hårigt kort skärpedjup(3cm) !

Nej , inte på petter-nicklas men väl höger smalben.

Bilagor

• IMG_2184sm.JPG
    IMG_2184sm.JPG
    36.3 KB · Besök: 36
½OT-visa dina blåmärken!
Nu fick man nåt att grubbla på vid nattgåendet. Det blir 2 timmars problemlösningsterapi innan sömninträde, kul. (rumpa, axel, rumpa, lurigt).

½OT-visa dina blåmärken!
Hade han haft kvar trollfrisyren hade jag velat ha honom. Jag inbillar mig nämligen att chanserna att kunna tvätta bort alla nyliberala tendenser växer med längden på håret. Men jag tar gärna hans hjul och bromsar!

½OT-visa dina blåmärken!
Oj! Trodde det var ett vanligt MTB-forum men vips snubblar man in på ungkarlsaktioner! Jonzén, har du några bilder? Vore ju lite trist om det var någon alkoholiserad 40 plusare man biddade hem.

½OT-visa dina blåmärken!
Skulle kunna visa min sambos fina blåmärken, men om jag närmar mig med kameran får jag stryk :D

Hon klippte till lite för hårt med frambromsen på vardags-GT:n ( http://www.fjallstal.se/cykel/avalast )i en tight trafiksituation och voltade framlänges. Sen försökte hon skylla på att jag hade fått V-bromsen FÖR bra och att slickset hade för bra grepp. BS, liksom... Hon lyckades f ö fastna rejält i cykeln och har nu ett blåmärke i form av en handflata på ena benet plus 7-8 andra rejäla märken.

Nu vill hon byta Biltemas Komfortstyre mot ett rakt, då hon påstår det där böjda styret höll fast henne för braefter vurpan. Jag har istället rekommenderat henne att ta det lite lugnare och känna på hur bromsen tar. Det hör också till saken att hon är klart snabb på mtb (vi träffades i mtb-klubbarna i Stockholm) och är en tekniskt bra cyklist. Skylla på för BRA broms i det läget håller ju inte.

:)

½OT-visa dina blåmärken!
Varför får killar visa kroppsdelar utan problem? Jag får inte äns visa mina axeldelar!
Bildens original namn var obetudligt, jag tyckte bara att den liknade en rumpa, men de är inte det alls. dag har den ändrat färg, kommer hem så tar jag bild på min axel igen och lägger ut ;o)

½OT-visa dina blåmärken!
Friskis, du får gärna visa alla dina kroppsdelar. Jag väljer att blunda med ena ögat om det blir obehagligt. Men ut å cykla med dig!

½OT-visa dina blåmärken!
Det är inte OK när TnT lägger ut sådana bilder!

Däremot är det helt ok när Jonzén försöker auktionera ut mig, lycka till kompis!

½OT-visa dina blåmärken!
Friskis skrev:
> Jag tänker på en kompis som är singel för tillfället ;o)

Har du kort på hennes axel/arm? ;)

Å så vill vi veta om hon röker från start den här gången, m'kay?

½OT-visa dina blåmärken!
Möjligt att fixa kort på axeln men det får bli en hemlis mellan oss ;o)
Röker... Vad då?

the_TnT skrev:
> Friskis skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jag tänker på en kompis som är singel för
> tillfället ;o)
>
> Har du kort på hennes axel/arm? ;)
>
> Å så vill vi veta om hon röker från start den
> här gången, m'kay?

½OT-visa dina blåmärken!
Friskis skrev:
> Röker... Vad då?

Ja inte menar jag då Böckling. Minns att tjejen du raggade upp en kille till sist rökte, vilket inte framgick förrän han var där och kände sig obekväm.

½OT-visa dina blåmärken!
Jag är en kopplärska.Tror jag.
Har en exschef som jag har fixat ihop med en dagisfröken vi hade och nu så har dom gift sig och har BR och Volvo och barn. Ingen segelbåt dock.

½OT-visa dina blåmärken!
Ska jag låta Jonzén svara eller ska jag göra det själv? :D

Nä, min agentur får sköta dom här kontakterna tror jag. Blir mer spännande så.

½OT-visa dina blåmärken!
Friskis skrev:
> Är det din rumpa Harri?

Hehee... Nej, jag vågar inte visa upp mig på samma sätt som the_TnT! Det är höger smalben, drog i den en stolpe som spängerna satt fast i, man såg lite skojsiga vita hinnor innan blodet täckte 'hålet'..

Gjorde ont länge men det är väl som dom säger. "smärta är vekhet som lämnar kroppen.." ;)

½OT-visa dina blåmärken!
Mårten är för liten för att ha behov av kopplärska/förmedling. Ut med honom och ragga bara!
Jag tar inget uppdrag under min ålder 35. Då börjar krisen.....

½OT-visa dina blåmärken!
Så här kan det bli om man får ett styre intryckt, och då har jag ändå stora fina styrändor.

Dagen efter
BlÃmÃrke2.JPG

Typ tre dagar efter
BlÃmÃrkelÃr.JPG

( Jag får sällan blåmärken)

½OT-visa dina blåmärken!
Synd att jag inte tog kort på mina blåmärken jag fått av allt de roliga men de ska jag komma ihåg tills nästa gång. Mitt senaste blåmärke var lika stort som hela överarmen...de onda får man ta sen, huvudsaken man ha rolit =)

½OT-visa dina blåmärken!
Och enda anledningen till att det är jag som auktioneras ut är att jag råkar vara singel, såklart. Annars hade det ju kunnat bli lite jobbigt... :P

Får väl dra mitt strå till stacken:
n%C3%A4san.jpg

Blod på näsan efter vurpa på SSSM 05

Vurpan:
Vurpa.jpg

Och sen har vi ju efter att jag lekt smutshoppsmästare och fick skrapsår där man inte ska få skrapsår:

Trodde du du skulle få se en bild på det, allvarligt? Perverse jävel, ser jag ut som TnT eller?

Sen blev min hand jätteblå efter att jag tagit emot mig på den i betongparken. Betong är mjukt, Mårtenhänder mjuka... Ingen bild tyvärr. Inte ens på gipset jag fick ha sen.

Och så alla jäkla märken på smalbenen innan jag förstod att benskydd är the shit!

Varit rätt förskonad från skador vid cykling alltså! (Finns några till som tex min hand som dog dagen innan SSSM och plågade mig hela dagen...) :)

½OT-visa dina blåmärken!
kul tråd det här:-) laddat upp med popcorn och dricka. mina "bästa" skador har jag inga bilder på bara röntgenplåtar:-o

½OT-visa dina blåmärken!
Stackars Jerry! Det blir inget mer, tråden läggs ner nu ;o)

Jerry skrev:
> kul tråd det här:-) laddat upp med popcorn och
> dricka. mina "bästa" skador har jag inga bilder
> på bara röntgenplåtar:-o

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp