½OT-visa dina blåmärken!

½OT-visa dina blåmärken!
Friskis skrev:
-------------------------------------------------------
> Stackars Jerry! Det blir inget mer, tråden läggs ner nu ;o)

Ska jag plocka fram krumbumballetråden ur gömmorna kanske? ;P

½OT-visa dina blåmärken!
Jag fick ett pyttelitet blåmärke på min balle för någon månad sen!
Tappade fästet på pedalen när jag noslandade ett litet dropp... klämde mig lite mellan däcket och sadeln tror jag. Som tur var gick inget sönder. Gjorde inte så extremt ont heller. Kändes mest i magen där jag slog imot sadelkanten.

Inga bilder, dock!

½OT-visa dina blåmärken!
Friskis skrev:
> ... dag har den ändrat färg, kommer hem så
> tar jag bild på min axel igen och lägger ut ;o)

Är du inte hemma vid de här laget?

½OT-visa dina blåmärken!
Just det.
de får du visa på www.free5.com eller va de 6... aja de ville att jag skulle plåta där men de va inte poppis hemma kan ja säj !!!
ja får fota andra blommor å kanske nån pippi å så.

½OT-visa dina blåmärken!
Friskis skrev:
> Bra Roger, men tråden heter inte "visa dina
> ballar" annars bra.

Singular vännen...

Vi har bara en balle, enligt mig helt fel att kalla pungkulorna "ballar", en felsägning från "ball's"(kulor) som svenska översättare av p-rullar envisas med att göra.

[Manlig porrskådis] "suck my ball's", den svenska översättningen= "sug mina ballar".

Blev lite ot kanske... =P

½OT-visa dina blåmärken!
swerider skrev:
> Friskis skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Bra Roger, men tråden heter inte "visa dina
> > ballar" annars bra.
>
>
> Singular vännen...
>
> Vi har bara en balle, enligt mig helt fel att
> kalla pungkulorna "ballar", en felsägning från
> "ball's"(kulor) som svenska översättare av
> p-rullar envisas med att göra.
>
> "suck my ball's", den svenska översättningen=
> "sug mina ballar".
>
>
> Blev lite ot kanske... =P

Blanda för helvete inte in mig i det här...snuskpellar...

/M

½OT-visa dina blåmärken!
forngren skrev:
> Nu börjar de här spåra ur, trådan handlar
> egentligen om Friskis axel(rumpa).

Börjar ?
Det gjorde den på sidan 2...
Nu är det fritt fram för personangrepp och tyska 30tals politiker med storhetsvansinne, då vi har kommit till sidan 3.
=P

Singular: menade att ordets bestämda form är singular (1) balle, inte plural(flera) ballar , men det förstod du väl?
=)

Det om detta !

½OT-visa dina blåmärken!
dictator.jpg

½OT-visa dina blåmärken!
Platsar dåligt i misärtråden men jag hittade istället en gammal blåmärkestråd som passar ändamålet bättre :-D

Åkte lite gubb-DH i Huskvarna idag ;)

Hft.jpg

½OT-visa dina blåmärken!
Vernersson sa:
Platsar dåligt i misärtråden men jag hittade istället en gammal blåmärkestråd som passar ändamålet bättre :-D

Åkte lite gubb-DH i Huskvarna idag ;)

Tur lårbenshalsen klarade sig!
Tycker du ska lägga upp en bild varannan, var tredje dag då det brukar bli fantastiska färgkombinationer. =)

½OT-visa dina blåmärken!
Såhär stilig var jag efter SBR:et i Östertälje i våras! Har fortfarande kvar en liten grop i lårmuskeln.

Bilagor

• IMG_20160511_201038463.jpg
    IMG_20160511_201038463.jpg
    212 KB · Besök: 408
½OT-visa dina blåmärken!
Vernersson sa:
Uppdatering.

Såhär har det mognat under natten ;)
Svårt att tyda av bilden egentligen men det är sjukt svullet!

Ajajaj. Ser inte alls mysigt ut. Jag har dålig koll på sådana där mosskador men jag har för mig att man bör kolla upp det om det blir alltför omfattande. Nånting med risk för syrebrist i muskeln eller nåt. Bli inte skrämd utan håll koll eller fråga nån som vet. Hursomhelst krya på dig. Jag tror du missade min tidigare kommentar en bit upp men det var inget väsentligt.

½OT-visa dina blåmärken!
Hasse#7 sa:
Vernersson sa:
Uppdatering.

Ajajaj. Ser inte alls mysigt ut. Jag har dålig koll på sådana där mosskador men jag har för mig att man bör kolla upp det om det blir alltför omfattande. Nånting med risk för syrebrist i muskeln eller nåt. Bli inte skrämd utan håll koll eller fråga nån som vet. Hursomhelst krya på dig. Jag tror du missade min tidigare kommentar en bit upp men det var inget väsentligt.

Tack! =)

Svullnaden har faktiskt minskat ngt sedan igår kväll så jag tolkar detta som att det inte är "vårdbehovstrasigt", inte just nu iaf.
Och jag har inga skumma symptom när jag rör mig eller så.

Och vad gäller den missade kommentaren.
Du har helt rätt i att jag inte cyklar på lvg mer än jag behöver för att komma ut till skogs.
Kommentaren om dejt med Skogling gick dessvärre över huvudet på mig, antar att det finns ngn form av historisk koppling som jag inte fattade ;)

½OT-visa dina blåmärken!
Vernersson sa:
Hasse#7 sa:
Vernersson sa:
Uppdatering.

Tack! =)

Svullnaden har faktiskt minskat ngt sedan igår kväll så jag tolkar detta som att det inte är "vårdbehovstrasigt", inte just nu iaf.
Och jag har inga skumma symptom när jag rör mig eller så.

Och vad gäller den missade kommentaren.
Du har helt rätt i att jag inte cyklar på lvg mer än jag behöver för att komma ut till skogs.
Kommentaren om dejt med Skogling gick dessvärre över huvudet på mig, antar att det finns ngn form av historisk koppling som jag inte fattade ;)

Skönt att det går åt rätt håll. Angående kommentaren. Det krävs att du läser tråden från början. Men det är nog värt det, särskilt om du inte kan göra så mycket annat. Klart störd tråd.

½OT-visa dina blåmärken!
Hasse#7 sa:
Skönt att det går åt rätt håll. Angående kommentaren. Det krävs att du läser tråden från början. Men det är nog värt det, särskilt om du inte kan göra så mycket annat. Klart störd tråd.

Hahahaha, vilken jävla tråd jag har råkat gräva upp!
Underbart störd ju.

Men, blev det ngn Friskis / Skogling-dejt till sist eller? :-D

Tillbaka
Topp