Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ridekick är smart, det finns flera sådana för professionellt bruk. Tyvärr tillverkas inte modellen längre, men man kan få tag på begagnade. Jag tror emellertid mer på kit med friktionsrulle, om man inte ska använda det professionellt. En släpkärra blir ju ändå två hjuls friktion extra mot asfalten. Zipforce Distance är ett märke som har en friktionsrulle, ungefär som Knallert-mopeder (Velosolex).Läser precis i tidningen Disajn om cykelvagnen Ridekick.
Någon kom på och genomförde iden med en elassisterad cykelvagn - precis samma ide som jag funderat över några månader. Bra, nu slapp jag göra jobbet.
www.ridekick.com
Bra trådarkeologi! Undrar om @Snuten fortfarande funderar på att få skjuts?Ridekick är smart, det finns flera sådana för professionellt bruk. Tyvärr tillverkas inte modellen längre, men man kan få tag på begagnade. Jag tror emellertid mer på kit med friktionsrulle, om man inte ska använda det professionellt. En släpkärra blir ju ändå två hjuls friktion extra mot asfalten. Zipforce Distance är ett märke som har en friktionsrulle, ungefär som Knallert-mopeder (Velosolex).