2022 UCI Mountain Bike World Cup (XCO/XCC/DHI)

Inte enligt team calendar, jag har inte insta så jag får gissa

Dalarna eller tyskland?
1660907623658.png

1660907665099.png

Jag fattar inte sändningstiderna för EM. Kan någon sammanfatta på en nivå som en 5-åring fixar? Jag var helt säker på att det skulle vara ett race just nu.

Men det är 20:30!?

Om det är en hel vecka emellan är det väl inga problem. Perfekt läge att vässa formen :giggle:

Pidcock är med i alla fall vilket jag tycker är kul. Men sen är det ont om (för mig) kända namn. De flesta siktar nog på VM som du är inne på.
Jo, jag håller med.
Rätt många av de som varit o fightas i toppen år år var med, men många saknades också. Men sådana som Blevins, Hatherley, Avancini etc. ska man inte skylla på dålig vilja....

Frassarna är i vanlig ordning helt snurriga i huvudet. Jag frågade ju förut om var Les Gets kunde streamas och fick då till svar redbulltv. På redbulltv nämner de inget om les gets. Och på lesgets hemsida ska man kunna titta där lördag söndag. Men för mig som är helt ointresserad av DH så undrar man ju över fredagens xcc. Jag har mailat igen så får vi se. Eller har någon här någon info? Rätt trist att lyssna till någon påtänd frasse ;)

Bilagor

• Screenshot_20220824-174749_Chrome.jpg
    Screenshot_20220824-174749_Chrome.jpg
    172.5 KB · Besök: 103
Redbull visar DH och XCO. Men inte XCC.

Visa bilaga 576694

Visa bilaga 576696
Jaha.. någon som inte orkar pröjsa. Förra året var det ju någon cup som inte sändes i sverige via redbull men då var det någon vänlig själ som la upp länkar till redbulltv som inte var de default svenska länkarna. Gick alldeles utmärkt att kolla på. Så de verkar inte jättejobbiga med det där ev

Jag förstår mig inte riktigt på redbulltv appen ibland. När jag går in på den nu idag står det att det är "geo-restricted" och det blir ingen skillnad med mitt vpn. Men sen när jag klickar på följande länk kommer jag in till nedräkningen https://www.redbull.com/int-en/events/uci-mountain-bike-world-championships-en
Sverige är ju ett av väldigt få länder där man kan se med engelska kommentatorer så vpn ska ju vara överflödigt för t ex streamingen idag. Däremot kunde jag se xcc:n med vpn(frankrike) från equipe.fr med jävligt mycket meck.

Jag förstår mig inte riktigt på redbulltv appen ibland. När jag går in på den nu idag står det att det är "geo-restricted" och det blir ingen skillnad med mitt vpn. Men sen när jag klickar på följande länk kommer jag in till nedräkningen https://www.redbull.com/int-en/events/uci-mountain-bike-world-championships-en
Sverige är ju ett av väldigt få länder där man kan se med engelska kommentatorer så vpn ska ju vara överflödigt för t ex streamingen idag. Däremot kunde jag se xcc:n med vpn(frankrike) från equipe.fr med jävligt mycket meck.
Bläddra ner lite i appen så kommer rätt sändning fram

Bläddra ner lite i appen så kommer rätt sändning fram
Jag måste vara blind för jag kan inte se det i appen. Under vilken rubrik ligger det? Skit sak samma i och med att jag ändå har länken som tar mig dit men det borde väl ligga högst upp eller högst upp och ett swipe höger efter den sändningen som är geo-restricted? Eller snarare tvärtom - den sändningen som man inte får se kan de väl gömma 500km ner i appen?

Jag måste vara blind för jag kan inte se det i appen. Under vilken rubrik ligger det? Skit sak samma i och med att jag ändå har länken som tar mig dit men det borde väl ligga högst upp eller högst upp och ett swipe höger efter den sändningen som är geo-restricted? Eller snarare tvärtom - den sändningen som man inte får se kan de väl gömma 500km ner i appen?
Hittade nu. Ok det var inte lika omöjligt som jag målade upp det - men ändå!

Stabil vinst Paulin Prevot.
Hjälte hela dan i Frankrike antagligen :)

Jag kan inte sluts tappa hakan när någon sitter länge på pallen med en dryg ledning och så kommer någon jävel som Gwin och slår tiden med flera sekunder. Sen kommer någon annan jävel och slår DEN tiden med flera sekunder!

Händer varje gång, blir alltid lika imponerad.

Jag kan inte sluts tappa hakan när någon sitter länge på pallen med en dryg ledning och så kommer någon jävel som Gwin och slår tiden med flera sekunder. Sen kommer någon annan jävel och slår DEN tiden med flera sekunder!

Händer varje gång, blir alltid lika imponerad.
Regnet ställde nog till det för ett gäng, Troy Brosnan var väl nästan 20 sek efter Vergier. Även om banan var utmanande så ska inte det skilja så mycket. Men jag håller med, Bernard Kerr såg ut som att han tappat all kontroll som han bombade på och man tänkte att det där blir svårslaget.

Jag såg Ben Cathro spekulera i att det var ca 40 åkare bland herr elit som p.g.a. skador inte tog sig till att få till ett kvalificeringsåk, samt några som skadade sig på uppvärmningen före tävling - Det motsvarade ca 30 % av startfältet. Hans åsikt var att då är banan för tekniskt svår. Även om skador är en del av sporten så har han definitivt en poäng. Jag tittade på Bernard Kerrs åk genom hans GoPro och det går inte begripa hur fasen de bär sig åt.

Tillbaka
Topp